همایش چهارسوق

همایش چهارسوق با حمایت آکادمی همراه اول برگزار می‌شود

همایش چهارسوق با حمایت آکادمی همراه اول در راستای آشنایی و اشتراک‌گذاری ایده‌ها روز جمعه 5 اسفند 1401 برگزار می‌شود.

روز جمعه 5 اسفند 1401 چهاردهمین همایش چهارسوق که رویدادی برای همراهی و همنشینی دغدغه‌مندان حوزه آموزش و تربیت شناخته می‌شود در فرهنگسرای بهمن برگزار خواهد شد. همچنین این رویداد که با حمایت آکادمی همراه اول برگزار می‌شود سعی دارد امکانی را برای آشنایی و اشتراک‌گذاری ایده‌ها در راستای پیشرفت و تحول در مسیر آموزش فراهم سازد.

جزئیات برگزاری همایش چهارسوق 

از سایر اهداف برگزاری این رویداد می‌توان به شبکه‌سازی و برقراری ارتباطات حرفه‌ای میان شرکت‌کنندگان و اهالی تعلیم و تربیت در کشور اشاره کرد. ضمن این‌که در این رویداد نشست‌های تخصصی با حضور کارشناسان برجسته کشور با دو موضوع «بررسی ظرفیت‌های بین‌المللی تعلیم و تربیت» و «تکنولوژی و فناوری‌های آینده و تاثیر آن بر آموزش» نیز برگزار خواهد شد.

علی کاظم زاده، مدیرعامل شرکت توسعه همراه هوشمند نویان وابسته به همراه اول نیز با حضور در این رویداد در خصوص برنامه کاربردی شاد و برنامه‌ریزی برای بهبود و توسعه این برنامه به سخنرانی خواهد پرداخت. گفتنی است شاد که به‌عنوان بزرگترین اپلیکیشن تعاملی کشور شناخته می‌شود توسط همراه اول همزمان با شیوع کرونا توسعه پیدا کرد و با همراهی وزارت آموزش و پرورش باعث شد تا در نظام تعلیم و تربیت حتی یک روز وقفه نیز ایجاد نشود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*