فونیکس FX اکسلنت

فونیکس FX اکسلنت با قیمت نزدیک به سه میلیارد وارد بازار آزاد شد!

فونیکس FX اکسلنت به‌عنوان جدیدترین شاسی بلند مدیران خودرو وارد بازار شد و فعالان بازار برای آن قیمت نزدیک به سه میلیارد تومان را در نظر گرفتند.

فونیکس اف ایکس به‌عنوان یکی از جذاب‌ترین کراس اوورهای کوپه بازار ایران اخیرا در نسخه اکسلنت و در قالب پیش فروش با قیمت مصوب قیمت 1 میلیارد و 280 میلیون تومان توسط مدیران خودرو به بازار عرضه شد. در حالی که انتظار می‌رفت پس از ورود به بازار قیمت آن در بازار آزاد به 1 میلیارد و 900 میلیون تومان برسد، اما افزایش نرخ ارز باعث شد تا فعالان بازار برای آن قیمت نزدیک به 3 میلیارد تومان را در نظر بگیرند.

قیمت فونیکس FX اکسلنت در بازار آزاد

مدیران خودرو به‌تازگی نخستین سری از کراس اوور کوپه فونیکس اف ایکس اکسلنت را به دست مشتریان رساند. در همین راستا مالکان این خودرو و فعالان بازار در آگهی‌هایی که در فضای مجازی منتشر کردند، برای آن قیمت نجومی 2 میلیارد و 800 میلیون تومان را در نظر گرفتند.

گفتی است فعالان بازار طی روزهای اخیر برای تیگو 8 پرو نیز چنین قیمتی را در نظر گرفته بودند. از این رو قیمت فونیکس FX در نسخه اکسلنت به هیچ عنوان منطقی نبوده و به احتمال زیاد طی روزهای آینده شاهد افت شدید قیمت آن خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*