بهترین قابلیت دوربین گوگل پیکسل ۷ در سایر گوشی ها

بهترین قابلیت دوربین گوگل پیکسل ۷ به تمام گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها آمد

گوگل از شب گذشته بهترین قابلیت دوربین گوگل پیکسل ۷ را به تمام گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها آورد. اما این قابلیت چیست و چرا مهم است؟

گوگل می‌خواهد قابلیت‌های ویرایش تصاویری که تا پیش از این در انحصار گوشی‌های پیکسل بود را به دستگاه‌های بیشتری ببرد. Magic Eraser، ابزاری است که در سال ۲۰۲۱ همراه با گوشی پیکسل ۶ معرفی شد و به شما اجازه می‌دهد به‌آسانی یک فرد یا سوژه را از یک تصویر حذف کنید. این گوشی‌ها همچنین دارای قابلیتی به‌نام استتار هستند که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها رنگ سوژه‌ها را تغییر دهید تا آن‌ها را با دیگر اجزای تصویر ترکیب کنید و به سوژه‌ای در تصویر کمک کنید تا برجسته شود.

بهترین قابلیت دوربین گوگل پیکسل ۷ ؛ Magic Eraser

اما حالا از امروز، گوگل Magic Eraser را به پیکسل 5a و گوشی‌های قدیمی‌ترش اضافه کرد. ضمن اینکه در اختیار کاربران سرویس اشتراکی Google One نیز قرار گرفت. اما به همینجا ختم نمی‌شود؛‌ طی هفته‌های پیش رو کاربران تمام کاربران گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌های اپل نیز می‌توانند به‌لطف اپلیکیشن Google Photos به بهترین قابلیت دوربین گوگل پیکسل ۷ دسترسی پیدا کنند. ولی متأسفانه کاربران نسخه وب گوگل فوتوس نمی‌توانند از آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

نگاهی به نحوه عملکرد قابلیت جادویی و شگفت انگیز Magic Eraser در گوگل پیکسل ۶ پرو

تمام مدل‌های گوشی پیکسل و مشترکان گوگل وان همچنین می‌توانند افکت HDR را روی ویدیوهای خود اعمال کنند که باعث تقویت شفافیت و کنتراست آن‌ها می‌شود. این قابلیت همین حالا برای تصاویر ثابت هم در دسترس است.

تعجب نکردیم که گوگل Magic Eraser و دیگر قابلیت‌های اپلیکیشن Photos را در اختیار کاربران سرویس اشتراکی گوگل وان و گوشی‌های قدیمی‌تر پیکسل قرار داده است. معمولاً گوگل این ویژگی‌ها را در پرچمدارانش معرفی می‌کند و سپس به دیگر گوشی‌ها می‌برد.

اگر می‌خواهید فارغ از سیستم عامل و مدل گوشی خود، از این قابلیت جذاب استفاده کنید، باید جزو مشترکان سرویس ابری Google One باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*