فیلم جدید ارباب حلقه‌ها

فیلم های جدید ارباب حلقه‌ها توسط برادران وارنر ساخته خواهند شد

کمپانی برداران وارنر قرارداد جدیدی را برای ساخت چندین فیلم جدید از مجموعه ارباب حلقه‌ها ثبت کرده است. این فیلم ها توسط استودیوی New Line Cinema ساخته خواهد شد.

بر اساس جدیدترین اخبار رسمی منتشر شده، کمپانی برادران وارنر درصدد ساخت فیلم های جدیدی از فرنچایز ارباب حلقه‌هاست.

در مصاحبه جدیدی که وبسایت Variety روز پنجشنبه با مدیر کل کمپانی برادران وارنر و دیسکاوری، دیوید زاسلاو، انجام شد، او به‌طور رسمی تایید کرد که روسای این استودیوی تازه‌تاسیس، مایک د لوکا و پم ابدی، به‌تازگی قرارداد جدیدی را برای ساخت چندین فیلم جدید از رمان‌های محبوب جی آر آر تالکین به امضا رسانده‌اند. این پروژه‌ها همگی توسط استودیوی New Line Cinema ساخته خواهند شد.

سه‌گانه اولیه ارباب حلقه‌ها که پیتر جکسون کارگردانی آن‌ها را بر عهده داشت، فروشی حدودا سه میلیارد دلاری را به دست آورد. از سوی دیگر، دومین تریلوژی اقتباس شده از این مجموعه که برگرفته از رمان‌های The Hobbit تالکین بود هم فروشی نزدیک به سه‌گانه اولیه را تجربه نمود.

از فیلم های جدید ارباب حلقه‌ها چه می‌دانیم؟

تا به امروز نام هیچ‌کدام از دست‌اندرکاران و عوامل فیلم‌های جدید The Lord of the Rings اعلام نشده است. با این وجود، پیتر جکسون و همکاران اصلی او در ساخت شش عنوان پیشین ارباب حلقه‌ها اذعان کرده‌اند که برادران وارنر و کمپانی Embracer در تمامی مراحل ساخت فیلم، آن‌ها را در جریان پیشرفت پروژه قرار داده‌اند.

عوامل اصلی ساخت فرنچایز ارباب حلقه‌ها همچنین اظهار امیدواری کرده‌اند که به‌زودی با دست‌اندرکاران ساخت نسخه‌های جدید به گفتگو نشسته و در خصوص این فیلم‌ها تبادل نظر کنند.

در این میان، یکی از بخش‌های گروه Embracer تحت نام Freemode، مدتی پیش اعلام کرد که حق رسمی استفاده از سری رمان‌های The Hobbit و The Lord of the Rings جی آر آر تالکین را تصاحب کرده است. این فرنچایز با نام Middle-earth Enterprises شناخته خواهد شد.

فیلم جدید ارباب حلقه‌ها

مدیران کنونی کمپانی برادران وارنر، پیش از این در استودیو MGM مشغول به کار بودند. با این وجود، پس از خروج آن‌ها از MGM، این کمپانی توسط غول تکنولوژی آمریکا، آمازون، تصاحب شد.

آمازون هم‌اکنون صاحب حق بخش سریال تلویزیونی ارباب حلقه‌ها است و سال گذشته، یک فصل از این مجموعه را با بودجه باورنکردنی 450 میلیون دلار تولید کرد!

لی گویینچارد، مدیر کل بخش Freemode در خصوص ساخت فیلم های جدید ارباب حلقه‌ها گفت:

پس از کسب اختیارات لازم و تاسیس تیم Middle-earth Enterprises، خوشحالیم که قرار است با همکاری New Line Cinema و استودیوی برادران وارنر دنیای بی‌نظیر ارباب حلقه‌ها را به پرده‌های سینما بیاوریم.

ما از اهمیت فوق‌العاده نسخه‌های پیشین این فرنچایز آگاهیم و تمام تلاش خود را برای احترام به گذشته این مجموعه خواهیم کرد. با این حال، نگاه ما به آینده بوده و هدف ما ساخت محصولی با بالاترین رده کیفیتی است.

در این میان همچنین روسای کمپانی براداران وارنر هم اعلام کرده‌اند که علیرغم ساخت آثاری فوق‌العاده از دنیای ارباب حلقه‌ها، بخش بزرگی از داستان فرنچایز فانتزی تالکین همچنان دست‌نخورده باقی مانده است.

فیلم جدید ارباب حلقه‌ها

هنوز هیچ‌گونه اطلاعاتی در خصوص زمان‌بندی ساخت و انتشار فیلم‌های جدید دنیای The Lord of the Rings در دست نیست.

تریلوژی نخست ارباب حلقه‌های تالکین با حضور ستارگانی چون الایجا وود، ایان مک کلن، ویگو مورتنسن، لیو تایلر، شان آستین و کیت بلانشت ساخته شد و موفق به کسب نامزدی بیش از 30 جایزه اسکار شد. این تریلوژی در مجموع 17 جایزه اسکار دریافت کرد که مهم‌ترین آن‌ها عنوان بهترین فیلم سال 2003 توسط The Lord of the Rings: The Return of the King بود.

اسکار The Lord of the Rings

برادران وارنر چه فیلم‌هایی را در نوبت عرضه دارد؟

کمپانی برادران وارنر چندین عنوان مختلف را در نوبت عرضه برای سه ماهه دوم سال 2023 دارد. نخستین عنوان، Shazam! Fury of the Gods است که ظرف هفته‌های آینده روانه بازار خواهد شد.

همچنین در اوایل تابستان نیز The Flash با بازی ازرا میلر روانه بازار شده و پس از آن نیز فیلم به‌شدت محبوب Barbie ساخته گرتا گرویگ و با بازی مارگو رابی و رایان گاسلینگ روانه بازار خواهد شد.

علاوه بر این، در ماه آگوست سال 2023 هم باید انتظار ماجراجویی جدید جیسون استاتهام در نسخه دوم فیلم مگ، تحت نام Meg 2: The Trench را داشت و عنوان ابر قهرمانی Blue Beetle از سری کامیک‌های DC روانه پرده سینماها خواهند شد.

فیلم Blue Beetle

در پایان سال 2023 دو فیلم مطرح با حضور تیموتی شالامی اکران خواهند شد. نخستین فیلم، Dune: Part Two خواهد بود و فیلم سینمایی Wonka هم در ادامه آن به پرده نقره‌ای خواهد آمد. همچنین پایان‌بخش فیلم‌های  امسال برادران وارنر نیز Aquaman and the Lost Kingdom جیسون موموا خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*