بازی مورتال کامبت ۱۲

بازی مورتال کامبت ۱۲ رسماً تأیید شد + تاریخ انتشار

کمپانی برادران وارنر شب گذشته به‌طور رسمی اعلام کرد که بازی مورتال کامبت ۱۲ – Mortal Kombat 12 تا پایان سال جاری میلادی منتشر خواهد شد. استودیو ندررلم هنوز در این زمینه اظهار نظری نکرده است.

جدیدترین نسخه از فرنچایز محبوب و ریشه‌دار Mortal Kombat مدت‌هاست که مورد بحث گیمرهای مختلف سرتاسر دنیاست. با این وجود تا روز گذشته، هیچ اطلاعات رسمی در خصوص آن منتشر نشده بود.

در عین حال روز گذشته کمپانی برادران وارنر دیسکاوری، به‌طور رسمی از ساخت بازی مورتال کامبت ۱۲ و عرضه آن تا پایان سال 2023 خبر داد.

بازی مورتال کامبت ۱۲ سال 2023 منتشر خواهد شد

در رویداد سالیانه گزارش مالی کمپانی WB Discovery که شب گذشته برگزار شد، مدیر کل این کمپانی، دیوید زاسلاو، در بخش معرفی بازی‌های جدید این استودیو از ساخت بازی Mortal Kombat 12 خبر داد و جزئیات مختصری از آن را با علاقمندان به اشتراک گذاشت.

بازی مورتال کامبت ۱۲

در کنار این بازی همچنین خبرهایی از جدیدترن ساخته استودیو راکستدی، Suicide Squad: Kill the Justice League، که آن هم قرار است تا پایان سال روانه بازار شود، منتشر شد.

زاسلاو در این رویداد تاکید کرد که بخش بازی‌های ویدیویی کمپانی برادران وارنر نقش پررنگی را در استراتژی‌های این کمپانی در سال جاری بر عهده دارد.

استودیوی ندررلم، سازنده سری بازی‌های مورتال کامبت البته از اظهار نظر رسمی در این زمینه خودداری کرده است.‌ با این وجود علاقمندان به سری Mortal Kombat از مدت‌ها پیش در انتظار عرضه نسخه جدید بازی بوده‌اند.

بازی مورتال کامبت ۱۲

البته سابقه تاریخی استودیوی ندررلم و رییس این کمپانی، اد بون، حاکی از تلاش سازندگان بازی برای ناامید کردن طرفداران، چندین ماه پیش از عرضه نسخه‌های جدید این بازی است.‌ مثلا سال گذشته، علیرغم این که چندین سال از عرضه نسخه پیشین این فرنچاز گذشته بود، اد بون در توییتر اعلام کرد که نسخه بعدی مجموعه مورتال کامبت در زمان مقتضی عرضه خواهد شد.

در همین خصوص البته برخی دیگر از هواداران نیز معتقدند که یکی از تهیه‌کنندگان استودیو ندررلم، مدتی پیش به‌طور تصادفی اطلاعاتی از بازی مورتال کامبت ۱۲ را در اینترنت منتشر کرده بود!

نسخه جدید Mortal Kombat

بد نیست بدانید که Mortal Kombat 11 که در سال 2019 به بازار عرضه شد تا ماه جولای 2021، بیش از 12 میلیون نسخه فروش داشته است. فرنچایز مورتال کامبت اکنون در سی‌امین سال حضور خود در دنیای بازی‌های ویدیویی به سر می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*