فونیکس FX پرمیوم

فونیکس FX پرمیوم وارد بازار آزاد شد + قیمت

فونیکس FX پرمیوم مدت کوتاهی پس از نسخه اکسلنت به دست مشتریان رسید و فعالان بازار نیز بلافاصله قیمت آن را در بازار آزاد مشخص کردند.

مدیران خودرو اخیرا فونیکس FX اکسلنت را به دست مشتریان رساند و مدت کوتاهی بعد آن نیز نسخه پریمیوم این شاسی بلند کوپه چینی را به مشتریان آن تحویل داد. در همین راستا مالکان و فعالان بازار، قیمت این خودرو را در بازار آزاد مشخص کردند و برای آن قیمتی نزدیک به 3 میلیارد تومان را در نظر گرفتند.

مدیران خودرو در نیمه دوم سال 1401 فونیکس FX را در دو تیپ اکسلنت و پریمیوم به بازار عرضه کرد که هر دو نسخه اکنون به دست مشتریان رسیده است. در واقع نسخه اکسلنت با قیمت 1 میلیارد و 280 میلیون تومان و نسخه پریمیوم با قیمت 1 میلیارد و 380 میلیون تومان به بازار عرضه شد که اختلاف قیمت 100 میلیون تومانی آنها به دلیل عملکرد بهتر و مشخصات فنی بهتر نسخه پریمیوم است و این دو خودرو در بخش امکانات و طراحی در یک سطح قرار دارند.

قیمت فونیکس FX پرمیوم در بازار

بررسی‌ها نشان می‌دهد فعالان بازار بلافاصله پس از این‌که فونیکس FX پرمیوم به دست مشتریان رسیده برای آن در بازار قیمت 2 میلیارد و 800 میلیون تومان را در نظر گرفتند. نسخه اکسلنت این خودرو نیز در بازار حدود 2 میلیارد و 650 میلیون تومان قیمت دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*