آیفون 15 پرو رنگ

آیفون 15 پرو با این رنگ اختصاصی و جذاب معرفی می‌شود

طبق شایعات، آیفون 15 پرو – iPhone 15 Pro در رنگ قرمز تیره و مدل‌های استاندارد و پلاس در رنگ‌های صورتی و آبی کم‌رنگ رونمایی خواهند شد. این رنگ‌ها را به‌طور دقیق‌تر در ادامه مطلب مطالعه فرمایید.

تا به امروز اطلاعات مختلفی در خصوص ویژگی‌های فنی و ظاهری نسل بعدی آیفون‌ها در رسانه‌های معتبر منتشر شده‌اند. البته هیچ‌یک از این اطلاعات رسمی نبوده و توسط اپل تایید نشده است. با این وجود مثل هر سال در پایان شاهد به حقیقت پیوستن بسیاری از این اطلاعات خواهیم بود.

بر اساس اطلاعات موجود، آیفون 15 پرو طراحی جدیدی خواهد داشت و با حاشیه‌ها باریک‌تر صفحه نمایش و لبه‌های خمیده‌تر اکنون از حیث ظاهری کاملا متفاوت با نسل پیشین خود خواهد بود.‌ علاوه بر این، استفاده از درگاه USB-C به‌جای پورت لایتننگ نیز دیگر تغییر احتمالی این گوشی‌ها خواهد بود.

امروز اما اخبار جدید از iPhone 15 گویای استفاده از رنگ های جدید در مدل پرو از این گوشی است.

رنگ های جدید آیفون 15 پرو

اپل هر ساله مدل‌های پرو از آیفون‌های خود را در رنگ‌های جدید و جذابی رونمایی می‌کند.

پیش‌تر، آیفون 12 در پرو در رنگ آبی اقیانوسی (Pacific Blue) و آیفون 13 پرو هم در رنگ آبی کوهستانی (Sierra Blue) معرفی شده بودند و سال گذشته، آیفون 14 پرو در رنگ‌های جذاب مشکی فضایی (Space Black) و بنفش تیره رونمایی شد.

بر اساس شایعات موجود که به نقل از یکی از کارمندان اپل شکل گرفته است، کوپرتینویی‌ها امسال تصمیم دارند آیفون 15 پرو را در رنگ قرمز تیره به بازار عرضه کنند. این رنگ قرمز بسیار تیره با کد شش‌تایی #410D0D در تصویر زیر نمایش داده شده است.

رنگ قرمز تیره

این تصویر البته صرفا با هدف نمایش رنگ مورد نظر اپل ترسیم شده است و می‌توان انتظار داشت آیفون 15 پرو در این رنگ بسیار تر و تمیزتر از آب در بیاید.

از سوی دیگر، بسیاری افراد معتقدند که اپل برای مدل‌های استاندارد و پلاس iPhone 15 از دو رنگ آبی روشن و صورتی مطابق تصویر زیر استفاده خواهد کرد. البته منبع افشاکننده این اطلاعات همچنین اعلام کرده که این اطلاعات هنوز بسیار مقدماتی بوده و با نزدیک‌تر شدن به زمان عرضه پرچمداران اپل می‌توان انتظار داشت که این زمان دستخوش تغییرات فراوانی شود.

رنگ‌بندی سری پرو و اولترا از آیفون 15 در سال 2023 اهمیت بسیاری دارد؛ چراکه به گفته ادعای برخی منابع، این دو مدل از گوشی های اپل بدنه‌ای از جنس تیتانیوم خواهند داشت. اپل قبلا از تیتانیوم در ساخت اپل واچ استفاده کرده بود و حتی رنگ‌بندی‌های مختلفی را هم برای آن در نظر گرفته بود.

معمولا اپل هر سال، پیش از تصمیم‌گیری نهایی در خصوص رنگ‌بندی آیفون‌های خود، نمونه‌هایی اولیه را در چندین رنگ مختلف رونمایی می‌کند.

همچنین در صورتی که این کمپانی تصمیم به استفاده از تیتانیوم در ساخت مدل‌های Pro و Ultra از آیفون 15 داشته باشد، باید فرآیند رنگ کردن تیتانیوم خود را به اتمام برساند. در این راستا توجه به فاکتورهایی مانند نرخ تسلیم، زمان تولید و هزینه در انتخاب جنس بدنه و رنگ ضروری است.

به‌عنوان مثال، چند سال قبل شایعاتی مبنی بر عرضه آیفون ایکس در رنگ طلایی توسط منابعی معتبر منتشر شده بود. با این حال در رونمایی رسمی از این گوشی خبری از رنگ طلایی نبود!

اما چند ماه بعد، تصاویری از مدل‌هایی از iPhone X به رنگ طلایی که رونمایی از آن‌ها در لحظه آخر توسط اپل منحل شد، منتشر شدند. این اتفاق به تاثیر فراوان روزهای قبل از رونمایی از آیفون‌ها در انتخاب جنس و رنگ این گوشی‌ها اشاره دارد.

آیفون 10 طلایی

در کنار همه آنچه که گفته شد، به نظر می‌رسد رنگ قرمز تیره برای آیفون 15 پرو در نظر گرفته شده است.‌ نظر شما در خصوص این رنگ چیست؟ آیا پرچمدار بعدی اپل با این رنگ محصول جذابی از آب در خواهد آمد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*