رزیدنت اویل ۴ ریمیک

تریلر جدید رزیدنت اویل ۴ ریمیک به همراه اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر شد

در خلال رویداد State of Play پلی استیشن، تریلر جدیدی از بازی رزیدنت اویل ۴ ریمیک منتشر شد که اطلاعات جالب از گیم پلی بازی را در اختیارمان قرار داد.

در رویداد State of Play پلی استیشن که شب گذشته برگزار شد، تریلر جدیدی از بازسازی رزیدنت اویل 4 منتشر شد و اطلاعاتی را در خصوص جزئیات این بازی در اختیارمان قرار داد.

تریلر جدید رزیدنت اویل ۴ ریمیک در بر گیرنده چه اطلاعاتی است؟

رزیدنت اویل ۴ ریمیک

در این تریلر بخش‌های مهمی از گیم پلی و مبارزات بازی به تصویر کشیده می‌شود.‌علاوه بر این، بخش‌هایی از کات سین‌های بازی نیز در این تریلر قابل مشاهده هستند.

بخش مهمی از این تریلر به نمایش مبارزه با شخصیت جک کراوزر اختصاص دارد. همچنین صحنه‌هایی از لحظات معروف معدن و فرار از دست روستاییان آلوده نیز بخش مهم دیگری از این تریلر است. این تریلر را می توانید در ادامه مشاهده فرمایید:

در کنار این تریلر گیم پلی، در این رویداد همچنین اعلام شد که یک دموی ویژه از این بازی به‌زودی در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت؛ هرچند که تاریخ دقیق معرفی آن اعلام نشد.

بعلاوه، مد گیم پلی Mercenaries نیز پس از انتشار رسمی بازی به‌عنوان یک DLC رایگان به آن افزوده خواهد شد.

بازی رزیدنت اویل 4 در تاریخ 24 خرداد برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.‌ همچنین نسخه ویژه واقعیت مجازی این بازی نیز برای پلتفرم PlayStation VR2 در دسترس خواهد بود؛ هرچند که زمان رسمی انتشار آن هنوز اعلام نشده است.رزیدنت اویل ۴ ریمیک

به گفته سونی، بازی رزیدنت اویل 4 ریمیک قرار است تمام نکات مثبت نسخه اوریجینال بازی را با گیم پلی مدرن و گرافیک به‌روز ادغام کرده و به گیمرها هدیه کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*