فیلم جدید Hellboy

فیلم جدید Hellboy ماه آینده ساخته می‌شود؛ تجدید خاطرات با پسر جهنمی

استودیوی Millennium Media به‌طور رسمی ساخت فیلم جدید Hellboy را تایید کرد. این فیلم بخشی از یک فرنچایز جدید خواهد بود.

تقریبا دو دهه پس از اکران فیلم سینمایی هل بوی ساحته گیرمو دل تورو، اخبار جدید حاکی از ساخت دومین ریبوت این مجموعه هستند.

به گزارش Deadline، کمپانی Millennium Media به‌تازگی تایید کرده که فیلمبرداری فیلم جدید Hellboy با نام Hellboy: The Crooked Man ماه آینده در کشور بلغارستان آغاز خواهد شد.

هنوز مشخص نیست که چه بازیگری ایفاگر نقش هل بوی در این فیلم خواهد بود.‌ با این حال تایید شده که کارگردانی این فیلم بر عهده برایان تیلور است که پیش از این ساخت فیلم محبوب Crank با بازی جیسون استاتهام را نیز بر عهده داشته است.

فیلم جدید Hellboy

لازم به ذکر است که بازیگران نقش پسر جهنمی در فیلم هل‌بوی و ریبوت آن به‌ترتیب ران پرلمن و دیوید هاربور بوده‌اند.

نویسندگی فیلم جدید Hellboy بر عهده خالق کامیک پسر جهنمی خواهد بود

مهم‌ترین نکته پیرامون این ریبوت جدید از مجموعه هل بوی، حضور مارک مینیولا، خالق کتاب‌های کامیک هل بوی، در کنار کریس گلدن به‌عنوان نویسنده این فیلم است.

به گزارش The Hollywood Reporter، این دو نفر همچنین در نگارش فیلمنامه ریبوت سال 2019 هل بوی نیز نقشی اساسی داشته‌اند. با این وجود، در نهایت تنها اسم اندرو کازبی به‌عنوان نویسنده این فیلم درج شد.

لازم به ذکر است که ریبوت سال 2019 این فیلم ضمن کسب امتیازات پایین از منتقدین، یک شکست اقتصادی هم به شمار می‌رود که با بودجه 50 میلیون دلاری ساخته شده و تنها 55 میلیون دلار فروش داشت.

گزارش Deadline البته اطلاعات چندانی در خصوص فرم کلی فیلم در اختیارمان قرار نمی‌دهد. با این وجود، گزارش‌های اولیه منتشر شده از این فیلم حاکی از این هستند که عنوان مورد بحث در ژانر لایو اکشن خواهد بود.

فیلم جدید Hellboy

نام The Crooked Man در سال 2008 به‌عنوان نام یکی از نسخه‌های کامیک هل بوی شناخته شده است. بخشی از داستان احتمالی این فیلم به صورت زیر است:

داستان این فیلم پیرامون پسر جهنمی و یک افسر تازه‌کار BPRD خواهد بود که یک گروه کوچک از جادوگران را پیدا می‌کنند که توسط یکی از شخصیت‌های تاثیرگذار در گذشته هل‌بوی، یعنی The Crooked Man رهبری می‌شود.

رییس استودیوی میلنیوم مدیا همچنین در خصوص این فیلم جدید Hellboy افزود:

The Crooked Man تجربه‌ای کاملا متفاوت با سایر فیلم‌های پسر جهنمی خواهد بود که در آن مایک مینیولا، خالق کامیک‌های هل‌بوی تجربه‌ای رسمی و واقعی از کامیک‌ها را در قالب یک فیلم سینمایی به مخاطبان ارائه می‌کند.

The Crooked Man اولین نسخه از مجموعه‌ای خواهد بود بینندگان را به سبکی تازه با خود همراه خواهد کرد.

تاریخ انتشار دومین بازسازی سری هل‌بوی هنوز اعلام نشده است.