وین دیزل سریع و خشن

رویای وین دیزل برای سریع و خشن ؛ از مقایسه با ارباب حلقه‌ها تا دعوت از مرد آهنی!

وین دیزل، ستاره سری فیلم‌های سریع و خشن به‌تازگی به مقایسه این فرنچایز با سری ارباب حلقه‌ها پرداخته و از تمایل خود به حضور رابرت داونی جونیور در نسخه‌های بعدی سخن گفت!

سری فیلم‌های سریع و خشن طرفداران فراوانی در سرتاسر دنیا دارد. بخش بزرگی از محبوبیت این فرنچایز به خاطر شخصیت اصلی آن، دومینیک تورتو، با بازی وین دیزل است.

به‌تازگی نخستین تریلر رسمی از جدیدترین نسخه از این فیلم سینمایی، Fast X منتشر شده و به همین بهانه، وین دیزل به صحبت در خصوص فرنچایز سریع و خشن پرداخته است. او در این مصاحبه‌های عجیب، ضمن مقایسه سری Fast & Furious با فرنچایز افسانه‌ای ارباب حلقه‌ها، از تمایل خود برای حضور رابرت داونی جونیور در آینده این فرنچایز گفت.

وین دیزل سریع و خشن

در ادامه این متن به بررسی بیشتر این مصاحبه‌های جدید وین دزل خواهیم پرداخت. با گجت نیوز همراه باشید.

مقایسه سریع و خشن با سری ارباب حلقه‌ها! دیوانه‌وار یا منطقی؟

در مصاحبه‌ای با Variety، وین دیزل بیان کرد که توسعه ایده کلی فرنچایز سریع و خشن، همانند مجموعه ارباب حلقه‌ها کار سخت و دشواری‌ست! وی در این خصوص گفت:

بی‌دلیل نیست که جی آر آر تالکین پس از گذشت مدتی دست از نوشتن کشید! چرا که گسترش دادن داستان‌های افسانه‌ای نظیر ارباب حلقه‌ها به هیچ وجه کار آسانی نیست!

ارباب حلقه ها

وی همچنین در بخش دیگری از مصاحبه خود، سری فیلم‌های سریع و خشن را مانند ارباب حلقه‌ها در دنیای فیلم‌های اکشن توصیف کرد!

بد نیست بدانید که وین دیزل، پیش‌تر برای حضور در نقش آراگورن در سری فیلم‌های ارباب حلقه‌ها تست داده بود! با این وجود، نقش آراگورن در پایان نصیب استوارت تاونزند شد. البته پس از گذشت مدتی از شروع فیلمبرداری، تاونزند از این فیلم اخراج شد و نقش آراگورن به ویگو مورتنسن رسید.

وین دیزل، رابرت داونی جونیور را برای نسخه‌های بعدی سریع و خشن می‌خواهد!

سری فیلم‌های سریع و خشن در گذشته پذیرای بازیگران سرشناس و جذابی بوده است. بازیگرانی مثل دوین جانسون، هلن میرن و حتی جیسون موموآ در جمله بازیگران مطرح و محبوبی بوده‌اند که هریک نقش پررنگی در فروش تجاری بسیار خوب نسخه‌های مختلف این فیلم ایفا کرده‌اند.

با وجود این همه ستاره‌های رنگارنگی که در سال‌های گذشته در مجموعه Fast & Furious حضور داشته‌اند، به نظر می‌رسد وین دیزل دوست دارد یک ابرقهرمان بزرگ دیگر از دنیای سینمایی مارول، یعنی رابرت داونی جونیور را نیز در سری فیلم‌های آینده این فرنچایز ببیند!

وین دیزل سریع و خشن

او در رویداد مخصوص نمایش تریلر این بازی که هفته گذشته برگزار شد از تمایل خود به حضور رابرت داونی جونیور در ادامه این مجموعه، در نسخه یازدهم خبر داد. وی البته در خصوص نقشی که برای رابرت داونی جونیور در نظر گرفته است، هیچ اظهار نظری نکرد.

بازیگر نقش دام در سری فیلم‌های سریع و خشن شوخ‌طبعی ذاتی رابرت داونی جونیور و حضور او در نقش مرد آهنی که می‌تواند زمینه را برای حضور خودروهای مبتنی بر هوش مصنوعی در فرنچایز Fast & Furious فراهم کند، به‌عنوان دلایل اصلی خود برای انتخاب این بازیگر اشاره کرد.

از سوی دیگر، میشل رودریگز، یکی دیگر از بازیگران اصلی فرنچایز سریع و خشن نیز مت دیمن را به‌عنوان بازیگر مورد علاقه خود برای اضافه شدن به آینده این فرنچایز برشمرد.

فیلم Fast and Furious

نسخه جدید فیلم سریع و خشن، یعنی Fast X روز بیست و نهم اردیبهشت ماه به اکران سینماها در خواهد آمد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*