هایما 7x

تولید انبوه هایما 7x به‌زودی آغاز می‌شود؛ اولین خودرو هفت نفره ایران خودرو

قائم مقام تامین و تولید گروه صنعتی ایران خودرو گفت فرایند تولید انبوه هایما 7x به‌عنوان اولین خودرو هفت نفره ایران خودرو از اسفند ماه آغاز خواهد شد.

کیانوش پورمجیب، قائم مقام تامین و تولید گروه صنعتی ایران خودرو با اعلام این‌که هایما 7x یک خودرو ویژه خانواده‌ها است، گفت این خودرو به گونه‌ای طراحی شده تا به متقاضیان خودروهای شاسی بلند لوکس و خانوادگی پاسخ دهد. این خودرو فضای مناسبی را برای 7 سرنشین فراهم می‌کند و به‌عنوان اولین خودرو 7 نفره ایران خودرو روانه بازار خواهد شد.

آغاز تولید انبوه هایما 7x از اسفند ماه

قائم مقام تامین و تولید گروه صنعتی ایران خودرو در ادامه گفته‌های خود با اعلام این‌که خط تولید انبوه خودرو هایما 7x به‌عنوان جدیدترین محصول این شرکت در اسفند ماه افتتاح خواهد شد، گفت تا پایان سال نیز تولید انبوه آن را آغاز خواهیم کرد. همچنین تولید سالانه 10 هزار دستگاه از این خودرو در کارخانه ایران خودرو خراسان در دستور کار قرار گرفته و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده نیز قصد داریم آن را در سال آینده به بازار عرضه کنیم.

هایما 7x

پورمجیب با اعلام این‌که این شاسی بلند لوکس خانوادگی از گارانتی 5 سال یا 150 هزار کیلومتر بهره می‌برد، گفت برای این خودرو طرح تضمین کیفیت قوای محرکه نیز هم‌زمان با عرضه به بازار در نظر گرفته شده که این طرح، تضمین 6 ماهه عدم مراجعه برای ایرادهای مرتبط با موتور و گیربکس را شامل می‌شود.

از امکانات هایما 7x نیز می‌توان به کروز کنترل تطبیقی، سیستم کنترل کودکان در صندلی‌های عقب، سنسور پارک عقب و دوربین دنده عقب، سه حالت پارک اتوماتیک خودرو، پایش فشار باد تایرها، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، رادار نقطه کور، سیستم ترمز اضطراری خودکار با قابلیت تشخیص عابر پیاده و خودرو، کمکی حرکت در سرازیری، کمکی حرکت در سربالایی، سیستم کنترل کشش، سیستم ترمز کمکی، کمکی تثبیت خطوط حرکت، هشدار خروج از خط، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، سیستم ترمز ضد قفل، اتوهلد، دوربین دید 360 درجه و 6 کیسه ایمنی هوا اشاره کرد.

هایما 7x

علاوه بر این، این شاسی بلند لوکس و خانوادگی ایران خودرو از استارت دکمه‌ای، گرم‌کن و تهویه صندلی و صندلی‌های ردیف دوم و سوم تاشو، صندلی سرنشین جلو 4 حرکته برقی، صندلی راننده 6 حرکته برقی، سانروف برقی پانورامیک، باز کردن در صندوق عقب با حرکت پا، سنسور نور و باران، مالتی‌مدیا با نمایشگر لمسی ۱۲.۳ اینچی و سنسور حرکت اشیا بعد از قفل شدن خودرو با قابلیت ارسال پیام کوتاه به موبایل نیز بهره می‌برد.

شاسی بلند 7 نفره هایما 7x به یک موتور 1.6 لیتری بنزینی توربوشارژ GDI مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 192 اسب بخار و گشتاور 293 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها انتقال پیدا می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*