قیمت هایما 8 اس

هایما 8 اس با قیمت نجومی وارد بازار آزاد شد

قیمت هایما 8 اس مدت کوتاهی پس از تحویل به مشتریان در بازار آزاد مشخص شد؛ اما شاسی بلند چینی هایما 8S در بازار آزاد ایران چه قیمتی دارد؟

گروه صنعتی ایران خودرو در دی ماه شاسی بلند هایما 8 اس را به بازار ایران عرضه کرد که با طراحی اسپرت و مشخصات فنی مناسبی خود توانست نگاه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. در همین راستا قیمت این شاسی بلند سایز متوسط دیفرانسیل جدید مدت کوتاهی پس از تحویل به مشتریان در بازار آزاد مشخص شده که در ادامه جزئیات آن را بررسی خواهیم کرد.

قیمت هایما 8 اس در بازار آزاد

ایران خودرو در دی ماه هایما 8S را به بورس کالای ایران عرضه کرد که در نهایت این شاسی بلند نیمه لوکس با قیمت 1 میلیارد و 550 میلیون تومان مورد معامله قرار گرفت. در همین راستا ایران خودرو به‌تازگی فرایند تحویل آن به مشتریان را آغاز کرده و مالکان خودرو نیز برای آن در بازار آزاد قیمت 2 میلیارد و 950 میلیون تومان را در نظر گرفتند.

هایما 8 اس

گفتنی است هایما 8 اس به یک موتور 1.6 لیتری با فناوری تزریق سوخت مستقیم و توربوشارژ مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 192 اسب بخار و گشتاور 293 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

این خودرو با وزن 1560 کیلوگرمی خود ظرف مدت 8 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن نیز 180 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. مصرف سوخت این شاسی بلند چینی به ازای هر 100 کیلومتر حدود 7.2 لیتر خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*