مانیتور گیمینگ ۴۵ اینچی AOC

مانیتور گیمینگ خمیده و ۴۵ اینچی AOC با نرخ رفرش 165 هرتزی معرفی شد

مانیتور گیمینگ خمیده و ۴۵ اینچی AOC با یک پنل VA، نرخ رفرش ۱۶۵ هرتزی و طیف وسیعی از پورت‌ها معرفی شد. نام این نمایشگر AOC Agon AG455UCX است.

مانیتورهای فوق عریض سایز بزرگ گیمینگ در حال محبوب شدن هستند و شرکت AOC هم با رونمایی از مانیتور جدید Agon AG455UCX خودش نشان داد که نمی‌خواهد از این رقابت بی‌نصیب بماند. مانیتور گیمینگ ۴۵ اینچی AOC که اندازه دقیق آن ۴۴.۵ اینچ است، از یک پنل VA با رزولوشن ۵۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی (DQHD) استفاده می‌کند و کمی کوچک‌تر از مانیتورهای ۴۹ اینچی موجود در بازار است

امکانات و ویژگی‌های مانیتور گیمینگ ۴۵ اینچی AOC

کمپانی ای‌او‌سی زاویه انحنای 1500R را برای این مانیتور بزرگ خمیده در نظر گرفته است، در حالیه زاویه دید ۱۷۸ درجه‌ای را هم در حالت افقی و هم عمودی ارائه می‌کند. با این حال گیمرهایی که دقیقاً از روبرو به این مانیتور نگاه می‌کنند، ترجیح می‌دهند آن را به چپ یا راست برنگردانند؛ چرا که افت نور و رنگ در پنل‌های VA شدید رخ می‌دهد.

مانیتور گیمینگ ۴۵ اینچی AOC

مانیتور گیمینگ Agon AG455UCX

مانیتور گیمینگ خمیده و ۴۵ اینچی ای‌او‌سی با نرخ رفرش ۱۶۵ هرتزی و زمان پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه‌ای، می‌تواند با بهترین مانیتورهای مخصوص بازی بازار رقابت کند. در فهرست مشخصات این مانیتور به پشتیبانی از فناوری AMD FreeSync اشاره شده است؛ گرچه ما تصور می‌کنیم با فناوری Nvidia G-Sync نیز سازگار است. نسبت کنتراست این نمایشگر ۲،۴۰۰ به ۱ است، در حالی که حداکثر نرخ ۳،۰۰۰ به ۱ را ارائه می‌کند. روشنایی آن هم ۴۰۰ نیت است که روشنایی متوسطی برای یک پنل VA محسوب می‌شود.

در بخش ارتباطی، سازنده عملکرد خوبی داشته و سه پورت HDMI 2.1، یک پورت DisplayPort 1.4 و یک پورت USB-C را روی نمایشگر جدید خودش قرار داده است. علاوه بر این یک هاب حاوی چهار پورت USB 3.2 نیز برای اتصال لوازم جانبی مختلف شما در اختیارتان قرار می‌گیرد. به این‌ها باید دو اسپیکر ۵ وات را هم اضافه کنیم.

مانیتور گیمینگ ۴۵ اینچی AOC

مانیتور گیمینگ Agon AG455UCX

در زیر مانیتور گیمینگ ۴۵ اینچی AOC یک پایه نزدیک به ۱۰ کیلوگرمی تعبیه شده که می‌توانید آن را در ارتفاع، شیب یا چرخش تنظیم کنید. در سمت چپ آن هم بخشی قرار گرفته تا گیمرها هدست خود را روی آن قرار دهند. متأسفانه در حال حاضر AOC زمان عرضه و قیمت این محصول را اعلام نکرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*