مانیتور Odyssey Neo G7

نگاهی به مانیتور Odyssey Neo G7 ؛ با اولین نمایشگر گیمینگ تخت Mini-LED سامسونگ آشنا شوید

مانیتور Odyssey Neo G7 به عنوان اولین نمایشگر گیمینگ تخت Mini-LED سامسونگ مدتی قبل برای پاسخ به نیاز گیمرهای حرفه‌ای معرفی شد. در ادامه با ویژگی‌های این مانیتور سامسونگ آشنا خواهیم شد.

سامسونگ مانیتورهای سری اودیسه خود را برای پاسخ به نیاز گیمرها و کاربران حرفه‌ای در نظر گرفته است. در همین راستا سامسونگ برای این خانواده از مانیتورهای خود از مدل جدیدی به نام Neo G7 پرده برداشت. این مانیتور 43 اینچی به‌عنوان نخستین مدل از نمایشگرهای Mini-LED سامسونگ به پنلی تخت مجهز شده و فرمی جدید و پیشرو در خط تولید سری اودیسه این شرکت را نشان می‌دهد.

سامسونگ برای مانیتور Odyssey Neo G7 ویژگی‌هایی چون پشتیبانی از AMD FreeSync Premium Pro، زمان واکنش یک میلی‌ثانیه‌ای، نرخ تازه‌سازی تصویر 144 هرتز و وضوح UHD را در نظر گرفته است که می‌تواند بهترین تجربه از بازی‌های 4K با گیم‌پلی روان و کم‌نقص را به کاربران خود ارائه دهد.

هون چانگ، معاون اجرایی بخش نمایشگرهای سامسونگ در این خصوص عنوان کرد امروزه گیمرها به‌دلیل گسترش بازار مانیتورهای گیمینگ خواهان مانیتورهایی هستند که حداکثر بهره و کارایی را به‌همراه داشتند باشند. در همین راستا ما فقط به دنبال ارائه تجربه‌ای بهتر برای بازی و سرگرمی نیستیم، بلکه سعی داریم قابلیت‌های هوشمند و جدید را در نمایشگرهای خود بازسازی کنیم و گیمرها به فضایی همه‌جانبه از فناوری و سرگرمی دسترسی داشته باشند.

آشنایی با مانیتور Odyssey Neo G7 سامسونگ

نمایشگری بزرگ با حداکثر وضوح

مانیتور Odyssey Neo G7

سامسونگ برای Odyssey Neo G7 یک صفحه‌نمایش 43 اینچی با وضوح 4k (3840 در 2160 پیکسل) را در نظر گرفته که می‌تواند تصاویر بازی‌های ویدیویی را با رنگ‌های زنده و طبیعی و وضوحی بالا نشان دهد. پشتیبانی از استانداردهای VESA Display HDR600 و HDR 10+ یکی دیگر از ویژگی‌های این مانیتور گیمینگ سامسونگ محسوب می‌شود که کابران با آنها می‌توانند نزدیک‌ترین تصاویر ممکن به واقعیت را تماشا کنند.

مانیتور Odyssey Neo G7 به فناوری ماتریس کوانتومی سامسونگ نیز مجهز شده که با ارائه امکان کنترل بسیار دقیق و ظریف بسته‌های متراکم LED باعث می‌شود در هر محیط تیره و روشنی رنگ‌ها با جزئیات بالا و به‌شکل واضح‌تری به نمایش درآیند. همچنین صفحه‌نمایش این مانیتور مات بوده و از انعکاس نور و ایجاد هر نوع حواس‌پرتی در زمان بازی جلوگیری خواهد کرد تا گیمرها بتوانند بهتر روی بازی تمرکز کرده و از تماشای جزئیات بازی لذت ببرند.

مانیتور Odyssey Neo G7

سامسونگ برای این مانیتور جدید خود درگاه‌های اتصال متعددی نظیر DisplayPort و HDMI را در نظر گرفته تا بتوان آنها را با هر کنسول پلتفرمی سازگار کرد. ضمن این‌که این مانیتور از وای فای و بلوتوث نیز بهره می‌برد تا کاربران بتوانند بازی‌های گوشی هوشمند خود را در ابعاد بزرگی به نمایش گذاشته و با یک کنترل بدون نیاز به کنسول یا دستگاه دیگر از بازی کردن لذت ببرند.

تصاویری بدون پرش و لرزش به‌همراه قابلیت‌های شخصی‌سازی

مانیتور Odyssey Neo G7

مانیتور Odyssey Neo G7 سامسونگ با سه عامل اصلی پشتیبانی از AMD FreeSync Premium Pro، زمان واکنش یک میلی‌ثانیه‌ای و نرخ به‌روزرسانی 144 هرتز می‌تواند تصاویر را بدون پرش و لرزش و با حذف کامل تاخیر ورودی به نمایش بگذارد. همچنین این مانیتور در حساس‌ترین موقعیت‌های بازی با پاسخ‌دهی سریع و روان خود می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش از بازی را ارائه دهد و کار بردن رقبا نیز آسان‌تر شود.

با توجه به این‌که گیمرها فضای بازی خود را به‌شکل تخصصی شخصی‌سازی می‌کنند، سامسونگ نیز در این مانیتور خود طیف وسیعی از ویژگی‌های نوآورانه را برای تنظیم و بهینه‌سازی کامل موقعیت، اندازه و نسبت صفحه‌نمایش ارائه داده است. مثلا مانیتور Odyssey Neo G7 از Flex Move Screen بهره می‌برد تا کاربران برای دستیابی به بهترین عملکرد بتوانند اندازه صفحه‌نمایش را بین 43 تا 20 اینچ تنظیم کنند.

اودیسه جی 7

قابلیت Samsung Game Bar یکی دیگر از قابلیت‌هایی است که سامسونگ برای شخصی‌سازی بازی‌ها در نظر گرفته است. کاربران با این قابلیت می‌توانند با سرعت تنظیمات مهم را بدون این‌که از صفحه بازی خارج شوند، انجام دهند. کاربران با این قابلیت قادرند در زمان انجام بازی، ویژگی‌هایی چون FPS (فریم بر ثانیه)، حالت تصویر، نرخ به‌روزرسانی متغیر (VRR)، دامنه دینامیکی بالا (HDR) و نسبت تصویر را مشاهده و تنظیمات مورد نظر را اعمال کنند.

قابلیت‌های هوشمند برای سلایق مختلف

مانیتور Odyssey Neo G7 به دو قابلیت هوشمند Samsung Smart Hub و Samsung Gaming Hub مجهز شده که می‌تواند به نیازهای کاربران برای انجام تنظیمات و شخصی‌سازی به‌خوبی پاسخ دهند. Samsung Smart Hub در واقع یک سرویس جستجوی بازی همه‌جانبه بوده که با آن می‌توان به بازی‌های پلتفرم‌های Xbox و NVIDIA GeForce NOW به‌طور فوری و بدون نیاز به دانلود یا فضای ذخیره‌سازی دسترسی پیدا کرد.

اودیسه جی 7

همچنین با سرویس Samsung Smart Hub نیز امکان تبدیل نمایشگر به یک تلویزیون هوشمند فراهم شده و کاربران می‌توانند به برنامه‌های Prime Video، Netflix و YouTube دسترسی پیدا کرده و بدون نیاز به کامپیوتر یا سایر دستگاه‌ها و فقط با اتصال به اینترنت برنامه‌های مورد نظر خود را تماشا کنند. این مانیتور سامسونگ در سه ماهه ابتدای سال 2023 روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*