کنفرانس MWC 2023

همه‌چیز درباره کنفرانس MWC 2023 و انتظاراتی که از آن داریم

از امروز کنفرانس MWC 2023 یا همان کنگره جهانی موبایل بارسلونا آغاز می‌شود. چه انتظاری از این رویداد داریم و چه گوشی‌هایی در آن رونمایی می‌شوند؟

امروز بزرگ‌ترین کنفرانس سالانه موبایل جهان در بارسلونا برگزار خواهد شد. رویدادی که معمولاً گوشی‌سازهای مطرحی از سراسر جهان در آن حضور پیدا می‌کنند و جدیدترین دستاوردها و محصولات خودشان را به‌معرض نمایش عموم کاربران قرار می‌دهند.

کنفرانس MWC 2023 بارسلونا

ما در این مقاله به هرآنچه قرار است در کنفرانس MWC 2023 برگزار شود خواهیم پرداخت و انتظاراتی که از آن داریم را مرور می‌کنیم. کدام شرکت در چه تاریخ و روزی کنفرانس خودش را در این رویداد برگزار می‌کند و از چه محصولاتی پرده‌برداری می‌کند؟

کنفرانس HMD Global: شنبه – ۶ اسفند

امروز، شرکت HMD Global به‌عنوان صاحب برند نوکیا قرار است کنفرانس خودش را در کنگره جهانی موبایل بارسلونا برگزار کند. این شرکت تأیید نکرده که قرار است از چه محصولاتی رونمایی کند. ولی به‌احتمال خیلی زیاد شاهد رونمایی از گوشی‌های جدید برند نوکیا و شاید هم چند وسیله جانبی باشیم.

کنفرانس شیائومی، وان پلاس، تی‌سی‌ال: یکشنبه – ۷ اسفند

یکشنبه روز بزرگی برای شیائومی است. روزی که غول چینی از گوشی‌های جدید خانواده شیائومی ۱۳ خودش رونمایی می‌کند. ما سرانجام با جزئیات زمان عرضه و قیمت دو گوشی شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو آشنا خواهیم شد. همچنین امیدواریم که در مورد مدل شیائومی ۱۳ اولترا هم جزئیاتی در اختیارمان قرار بگیرد.

کنفرانس MWC 2023 - شیائومی ۱۳ پرو

در مورد وان پلاس می‌دانیم که این کمپانی از گوشی مفهومی منحصر به‌فرد خودش به‌نام وان پلاس ۱۱ کانسپت پرده‌برداری می‌کند. در پشت قاب این گوشی نوارهای نورانی جذابی وجود دارد که در تصاویر منتشر شده از آن دیده می‌شود. ولی هنوز علت حضور آن‌ها، رازی است که روز یکشنبه فاش خواهد شد. یکی از احتمالاتی که به آن می‌دهیم، این نوارهای نور نشان‌دهنده سیستم خنک‌کننده گوشی هستند.

کنفرانس MWC 2023 - وان پلاس ۱۱ کانسپت

تی‌سی‌ال نیز خودش را آماده برگزاری یک رویداد رسمی در کنفرانس MWC 2023 می‌کند که قرار است در آن از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌هایش رونمایی کند.

کنفرانس آنر: دوشنبه – ۸ اسفند

شرکت چینی آنر که حالا پس از جدایی از هواوی دوباره در حال اوج گرفتن است، خودش را آماده رونمایی از گوشی‌های پرچمدار سری آنر مجیک ۵ شامل دو نسخه معمولی و پرو می‌کند. بر اساس آخرین شایعات، هر دو این گوشی‌ها از چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام و شارژ‌ سریع ۶۶ وات برخوردارند. این شرکت همچنین گوشی تاشو آنر مجیک Vs که چند ماه پیش در چین رونمایی شد را هم با خودش به این رویداد خواهد آورد.

کنفرانس ریلمی، تکنو، زد‌تی‌ای: سه‌شنبه  ۹ اسفند

ریلمی این هفته در کنفرانس MWC 2023 از گوشی جدید GT3 خودش رونمایی می‌کند. محصولی که نسخه جهانی گوشی ریلمی GT Neo5 خواهد بود. مهم‌ترین و بزرگ‌ترین ویژگی این گوشی، فناوری فست شارژ ۲۴۰ واتی آن است که می‌تواند در عرض ۹ دقیقه و ۳۷ ثانیه شارژ گوشی را از ۰ به ۱۰۰ درصد برساند.

کنفرانس MWC 2023 - ریلمی جی تی ۳

تکنو، یکی دیگر از گوشی‌سازهای چینی است که در کنگره جهانی موبایل امسال از نخستین گوشی تاشو خودش، تکنو فانتوم وی فولد رونمایی خواهد کرد. تأیید شده که این گوشی از چیپست دایمنسیتی ۹۰۰۰ پلاس مدیاتک قدرت می‌گیرد، اما زمان عرضه و قیمت آن مشخص نیست.

در نهایت باید به کمپانی زد‌تی‌ای اشاره کرد که در این رویداد از تبلت Nubia Pad 3D و یک جفت عینک هوشمند به‌نام Neovision AR پرده‌برداری خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*