بنچمارک آنر مجیک ۵ در گیک بنچ

آنر مجیک ۵ با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در بنچمارک ها دیده شد

گوشی پرچمدار آنر مجیک ۵ – HONOR Magic 5 که هفته آینده معرفی می‌شود، با چیپست توانمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام در بنچمارک گیک بنچ ظاهر شده است.

یک هفته به برگزاری کنگره جهانی موبایل بارسلونا (MWC 2023) باقی‌مانده است. در این بین شرکت چینی آنر خودش را آماده می‌کند تا از گوشی پرچمدار توانمند HONOR Magic 5 که قدرتمندترین گوشی تاریخ این کمپانی نیز لقب می‌گیرد، رونمایی کند. حالا فهرستی از مشخصات یک گوشی در بنچمارک GeekBench منتشر شده که ظاهراً گوشی آنر مجیک ۵ را با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

قیمت و مشخصات فنی گوشی های آنر مجیک 5 به طور کامل لو رفت

این فهرست، برخی از کلیدی‌ترین مشخصات فنی گوشی پرچمدار آنر را پیش از عرضه رسمی تأیید می‌کند. اما شاید مهم‌ترین چیزی که بتوان در مورد آنر مجیک 5 گفت، حضور جدیدترین و توانمندترین چیپست شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در زیر قاب این دیوایس است. این پردازنده با نام داخلی Kalama و هسته مرکزی ۳.۱۹ گیگاهرتزی در بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شده است. این پردازنده همچنین از چهار هسته ۲.۸ گیگاهرتزی و سه هسته کارآمد ۲.۰۲ گیگاهرتزی بهره می‌برد.

بنچمارک آنر مجیک ۵ در گیک بنچ

همانطور که در عکس فوق می‌بینید، گوشی جدید HONOR از رم ۱۲ گیگابایتی بهره می‌برد که برای انجام مالتی‌تسکینگ کافی به‌نظر می‌رسد. البته نسخه ارزان قیمت‌تری هم از آن با ۸ گیگابایت رم عرضه می‌شود. ضمناً، نسخه‌ای از این گوشی که در بنچمارک GeekBench ظاهر شده، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی دارد.

امتیازهای آنر مجیک ۵ در بنچمارک گیک‌بنچ؛ کمتر از گلکسی اس ۲۳ اولترا

آنر مجیک ۵ در بنچمارک گیک بنچ موفق به اخذ ۱۴۱۱ امتیاز از آزمون تک هسته‌ای و ۴۵۸۴ امتیاز از آزمون چند هسته‌ای شده است. گرچه این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ قدرت می‌گیرد، اما نسبت به گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا که به همین تراشه مجهز است، امتیازهای کمتری را کسب کرده است. این گوشی ۱۵۴۳ و ۵۰۰۹ امتیاز را از این دو آزمون کسب کرده بود. البته احتمال اینکه بنچمارک منتشر شده مربوط به نسخه نهایی گوشی نباشد هم وجود دارد؛ بنابراین نسخه تجاری آن می‌تواند امتیازهای بهتری را کسب کند.

پرچمدار جدید کمپانی آنر به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۳ و پوسته سفارشی Magic UI عرضه می‌شود. هفته آینده می‌توانیم بیشتر با این گوشی جذاب اندرویدی آشنا شویم که رقیبی مهم برای خانواده گلکسی اس ۲۳ سامسونگ نیز هست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*