شیائومی 12S اولترا

شیائومی 13 اولترا به دوربین پریسکوپی با بزرگ‌نمایی فوق‌العاده مجهز می‌شود

براساس اطلاعات لو رفته، شیائومی 13 اولترا – Xiaomi 13 Ultra به دوربین جدید پریسکوپی مجهز خواهد شد که نوید عملکردی فوق‌العاده را می‌دهد.

اگرچه سری شیائومی 13 اوایل ماه جاری در چین عرضه شد، اما این پایان کار نیست، زیرا این شرکت چینی معمولا یک نسخه اولترا از سری شماره‌دار خود را نیز روانه بازار می‌کند. اکنون طبق اطلاعات لو رفته، جزئیات جدید از مدل آتی شیائومی 13 اولترا فاش شده است.

به‌گفته این افشاگر که کارتیکی سینگ نام دارد، شیائومی 13 اولترا به نمونه جدید و ارتقا یافته دوربین پریسکوپی مجهز خواهد شد. طبق اعلام این منبع، دوربین جدید این پرچم‌دار همه را شوکه خواهد کرد. به عبارت دیگر، ظاهرا این شرکت چینی در حال کار بر روی قابلیت‌های بزرگ‌نمایی خیره‌کننده بر روی این گوشی است. شیائومی همواره در نسخه اولترا از فناوری‌ها و مشخصات سخت‌افزاری خاصی از جمله قابلیت‌های متمایز تصویربرداری استفاده کرده است.

شیائومی 12 اس اولترا

شیائومی 12S اولترا

بنابراین، بهره‌گیری از دوربین پریسکوپی جدید در شیائومی 13 اولترا بسیار محتمل به‌نظر می‌رسد. ناگفته نماند که در سال گذشته، شیائومی 12S اولترا با دوربین اصلی مجهز به سنسور یک اینچی سونی IMX989 عرضه شده بود. بااینکه طی دو سال اخیر هیچ برند اندرویدی موفق به غلبه بر توانایی دوربین‌های سامسونگ نشده است، اما شرکت‌هایی مانند شیائومی در سال 2023 می‌توانند با ارائه ویژگی‌های تصویربرداری جذاب، به سلطه غول کره‌ای پایان دهند.

ماژول بزرگ‌نمایی اپتیکال 13 اولترا می‌تواند تصاویری با کیفیت و وضوح بالاتر را ارائه دهد و در عین حال امکان زوم بیش‌تری را نیز فراهم کند. در حال حاضر، سامسونگ از برترین نمونه‌های لنز تله‌فوتو در گوشی‌های رده‌بالای خود بهره می‌برد. فعلا جزئیات بیش‌تری در مورد دوربین پریسکوپی جدید Xiaomi 13 Ultra در دست نیست اما طی روزهای آینده احتمالا شاهد انتشار جزئیات دیگری از این فناوری خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*