چانگان CS35 پلاس

سایپا در ماه جاری 2 هزار دستگاه چانگان CS35 پلاس را برای فروش عرضه می‌کند + جزئیات

خبرها حاکی از آن است که شرکت سایپا قصد دارد در اسفند 1401 حدود 2 هزار دستگاه خودرو وارداتی چانگان CS35 پلاس را به مشتریان عرضه کند.

اولین مرحله از فروش خودروهای وارداتی از 6 اسفند ماه در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو آغاز شده و تا پنجشنبه 11 اسفند 1401 نیز ادامه خواهد داشت. طبق خبرهای منتشر شده در این طرح محصولاتی از برندهای چانگان، هیوندای و فیات به مشتریان عرضه خواهند شد.

جزئیات عرضه 2 هزار دستگاه چانگان CS35 پلاس

طبق شنیده‌ها، گروه خودروسازی سایپا قصد دارد در اولین مرحله از فروش خودروهای وارداتی حدود 2 هزار دستگاه از خودرو وارداتی چانگان سی اس 35 پلاس را به مشتریان عرضه کند. در این طرح فروش تمام محدویت‌های طرح‌های فروش قبلی اعمال می‌شود، با این تفاوت که متقاضیان باید 500 میلیون تومان را در حساب وکالتی خود به شکل بلوکه شده قرار دهند.

گفتنی است چانگان CS35 پلاس به یک موتور 1.4 لیتری مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 155 اسب بخار و گشتاور 260 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 7 سرعته دو کلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. این خودرو با وزن 1390 کیلوگرمی خود می‌تواند به حداکثر سرعت 200 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*