مانیتور گیمینگ اولد ۴۸ اینچی BenQ

مانیتور گیمینگ اولد ۴۸ اینچی BenQ معرفی شد؛ رزولوشن 4K و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی

مانیتور گیمینگ اولد ۴۸ اینچی BenQ به‌نام MOBIUZ EX480UZ در نمایشگاه MWC 2023 معرفی شد. این نمایشگر رزولوشن 4K و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی دارد.

کمپانی BenQ از یک مانیتور گیمینگ اولد ۴۸ اینچی جدید با شعار «سطح جدیدی از گیمینگ 4K» رونمایی کرد. این صفحه نمایش که MOBIUZ EX480UZ نام دارد، نخستین مانیتور گیمینگ OLED شرکت بنکیو نیز محسوب می‌شود.

مشخصات و امکانات مانیتور گیمینگ اولد ۴۸ اینچی BenQ

سازنده این نمایشگر را با تمرکز روی کامپیوترهای شخصی و یا کنسول‌های بازی پلی استیشن و ایکس باکس طراحی کرده است. مانیتوری که وضوح 4K و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی را روی هر سه این دستگاه‌ها ارائه می‌کند، نرخ پاسخگویی ۰.۱ میلی‌ثانیه‌ای دارد و از فناوری AMD FreeSync Premium نیز پشتیبانی می‌کند.

سازنده می‌گوید به‌لطف یک نمایشگر بزرگ، شما غرق در بازی‌های محبوبتان خواهید شد. فرقی نمی‌کند گیمر آماتور یا حرفه‌ای هستید، با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرو این نمایشگر می‌توانید تجربه صوتی و تصویری گیمینگ جدیدی را به دست بیاورید، از گیم پلی روان و بدون توقف لذت ببرید و با آخرین فناوری محافظت از چشم ما، خیالتان بابت سلامت چشم‌تان در حین بازی کردن راحت باشد.

مانیتور گیمینگ اولد ۴۸ اینچی BenQ

این مانیتور از فناوری HDRi نیز بهره می‌برد که یک پله بهتر از HDR معمولی است. این فناوری به‌صورت خودکار رنگ تصویر و شفافیت نور را با توجه به محیطی که در آن بازی می‌کنید، تنظیم می‌کند. در عین حال فناوری OLED پنل این نمایشگر نیز می‌تواند به بازتولید رنگ‌های واقعی، برجسته کردن رنگ‌ها و نمایش رنگ مشکی واقعی در بازی‌های شما کمک کند. این پنل پوشش ۹۸ درصدی از فضای رنگی DCI-P3 دارد.

در بخش ارتباطی، ما شاهد حضور دو درگاه DisplayPort 1.4 و HDMI 2.1 هستیم که به‌لطف آن‌ها می‌توانید کنسول‌های بازی و کامپیوترهای گیمینگ مدرن را به مانیتور گیمینگ اولد ۴۸ اینچی بنکیو متصل کنید. در اینجا از اسپیکرهای TreVolo نیز استفاده شده که ۵ حالت صوتی از جمله صدای فراگیر را ارائه می‌کنند. در کنار اسپیکرهای اصلی، برای تولید بیس از ساب ووفر نیز استفاده شده است.

اما داشتن چنین مانیتور مدرن و بزرگی، مستلزم هزینه زیادی هم هست. هزینه‌ای در حدود ۱،۵۹۹ یورو که بی‌شک مبلغ چشمگیری برای اکثر گیمرها خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*