کنفرانس بین المللی انجمن هوافضای ایران

بیست‌ویکمین کنفرانس بین المللی انجمن هوافضای ایران با حمایت ایرانسل برگزار می‌شود

ایرانسل حامی بیست‌ویکمین کنفرانس بین المللی انجمن هوافضای ایران خواهد بود. مهم‌ترین رویداد هوافضایی کشور از 8 تا 10 اسفند برگزار می‌شود.

بیست و یکمین کنفرانس بین المللی انجمن هوافضای ایران با حمایت ایرانسل در روزهای 8 تا 10 اسفند 1401 برگزار می‌شود. این رویداد که مهم‌ترین رویداد هوافضایی کشور محسوب می‌شود، در دانشکده فناوری‌های نوین دانشگاه علم و صنعت و در قالب کنفرانس انجمن هوافضای ایران برگزار خواهد شد. بیست‌ویکمین دوره این رویداد به‌طور مشترک توسط دانشگاه علم و صنعت و انجمن هوا فضای ایران برگزار می‌شود.

جزئیات کنفرانس بین المللی انجمن هوافضای ایران

«فناوری ماهواره» محور ویژه‌ی این کنفرانس بین‌المللی خواهد بود و از دیگر محورهای آن می‌توان به آیرودینامیک، پیشرانش، دینامیک پرواز و کنترل، سازه‌های هوا فضایی، مخابرات فضایی و آویونیک، منظومه‌های ماهواره‌ای، مدیریت، امنیت و حقوق فضا، علوم فضایی، هدایت و ناوبری و هوش مصنوعی در هوافضا اشاره کرد. برگزاری این کنفرانس با مشارکت صاحب‌نظران و علاقه‌مندان و به‌منظور به‌اشتراک گذاشتن تحقیقات و دستاوردهای جدید این صنعت خواهد بود.

سخنرانی کلیدی توسط اساتید برجسته در حوزه هوافضا، نشست‌های تخصصی، نشست‌های ارائه مقالات، نمایشگاه محصولات فنی و صنعتی و کارگاه‌های آموزشی تخصصی برای دانشجویان و صنعت‌گران از جمله برنامه‌های این کنفرانس محسوب می‌شود. همچنین قرار است نشست تخصصی «تجربه نگاری یک ماهواره عملیاتی» با حضور کارشناسان فنی و نشست تخصصی «راهبردهای مشارکت بخش خصوصی در صنعت فضایی کشور» با حضور دکتر حسن سالاریه به‌عنوان رئیس سازمان فضایی کشور در این کنفرانس بین‌المللی برگزار شوند.

بیست و یکمین دوره کنفرانس بین‌المللی انجمن هوافضای ایران در روزهای هشتم تا دهم اسفندماه و از ساعت 8 صبح تا 18:15 عصر با حمایت ایرانسل در دانشگاه فناوری‌های نوین دانشگاه علم و صنعت برگزار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*