همراه اول و سازمان مدیریت بحران

همراه اول و سازمان مدیریت بحران با یکدیگر همکاری می‌کنند

همراه اول و سازمان مدیریت بحران برای کاهش خسارات مالی و جانی با به‌کارگیری فناوری‌های نوین تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

اپراتور همراه اول و سازمان مدیریت بحران کشور صبح روز سه شنبه 9 اسفند 1401 طی مراسمی تفاهم‌نامه همکاری برای کاهش خسارات مالی و جانی با به‌کارگیری فناوری‌های نوین را امضا کردند. در این مراسم که در برج همراه برگزار شد، مهدی اخوان بهابادی (مدیرعامل همراه اول) و محمد حسن نامی (رییس سازمان مدیریت بحران کشور) نیز حضور داشتند.

جزئیات همکاری همراه اول و سازمان مدیریت بحران

اپراتور همراه اول و سازمان مدیریت بحران کشور متعهد شدند که در حوزه‌های علمی، پژوهشی و اجرایی با استفاده از فناوری‌های نوین در حوزه مدیریت بحران همکاری داشته باشند. سالانه خسارت جانی و مالی بسیاری توسط بحران و بالای طبیعی به کشورها وارد می‌شود و در همین راستا فناوری‌ها نوین باعث می‌شوند تا با اطلاع در زمان به‌موقع، میزان خسارت را تا حد امکان کاهش داد و در کمترین زمان شرایط را به حالت عادی برگرداند.

از سایر مفاد مطرح شده در این تفاهم‌نامه می‌توان به ارائه خدمات آموزش همگانی، بهره‌برداری از زیرساخت‌های فنی موجود، ایجاد دکل مخابراتی با کاربری دو منظوره سیگنالینگ بحران و ارتباطات سیار، برقراری ارتباطات پایدار، اطلاع‌رسانی به افراد محلی در شرایط بحران و اعلام هشدار به شهروندان با آلارم صوتی متفاوت، طراحی و توسعه سامانه‌های دیجیتال و هوشمند برای کاربری در حوزه خدمات‌رسانی و مدیریت حوادث و سوانح اشاره کرد.

همچنین در این تفاهم نامه، همکاری و مساعدت دو طرف در حمایت از توانمندسازی و توسعه کسب و کار بر پایه فناوری‌های نوین در حوزه مدیریت بحران نیز مطرح شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه