هواوی واچ جی تی سایبر

نگاهی نزدیک به ساعت هوشمند هواوی واچ GT Cyber در کنگره جهانی موبایل بارسلون

هواوی واچ GT Cyber یک ساعت هوشمند ماژولار با طراحی مبتکرانه است که به‌لطف قابلیت تعویض قاب، با تمامی موقعیت‌ها سازگاری دارد.

دوران پرفراز و نشیب هواوی، این شرکت را به تغییر در استراتژی‌های کسب‌وکار خود سوق داده که از جمله نتایج آن، سرمایه‌گذاری گسترده در حوزه ابزارهای پوشیدنی طی سه سال اخیر است. این سازنده چینی اکنون در کنگره موبایل بارسلون از یک ساعت هوشمند جالب به‌نام GT Cyber رونمایی کرده که علاوه بر بند، قاب آن نیز قابل تعویض است.

ساعت هوشمند هواوی واچ GT Cyber

ساعت هوشمند هواوی واچ GT Cyber دارای یک نمایشگر 1.32 اینچی AMOLED با وضوح 466 در 466 و تراکم پیکسلی نسبتا بالای 352 PPI است. یک قاب بزرگ مشکی این صفحه‌نمایش را احاطه کرده که اگرچه ضخامت بالایی دارد، اما می‌توان با جداسازی آن، از حاشیه‌های باریک پنل، به‌طور مستقل لذت برد.

قاب‌های عرضه شده همراه با این گجت، Urban به‌رنگ مشکی-طلایی، با وزن 78 گرم و مدل اسپورت به‌رنگ خاکستری و وزن 58 گرم (با احتساب ساعت) هستند. علی‌رغم تفاوت نسبتا زیاد وزنی، هر دو نمونه به‌خوبی با مچ دست سازگار هستند.

ساعت هوشمند هواوی واچ GT Cyber

از این دو نمونه، قاب Urban پر زرق‌وبرق‌تر به‌نظر می‌رسد و با تم طلایی، ست مناسبی با پوشش رسمی است. این در حالی‌ است که نسخه اسپورت کمی سبک‌تر بوده و برای تمرینات و تحرک بالا کاربرد دارد.

ساعت هوشمند هواوی واچ GT Cyber

قاب‌ ساعت هوشمند هواوی واچ Cyber با یک فشار ساده جدا شده یا جا می‌خورد. این مکانیزم ساده است و بنابراین جداسازی پوسته برای شارژ ساعت نیز بی‌دردسر انجام می‎‌گیرد. هواوی هنوز اطلاعاتی در مورد فروش جداگانه قاب‌های دیگر ارائه نکرده که احتمالا دلیل اصلی آن، عرضه محدود است.

ساعت هوشمند هواوی واچ GT Cyber

به‌نقل از این شرکت، ساعت واچ جی‌تی سایبر علاوه بر چین، در آمریکای لاتین، خاورمیانه نیز به‌فروش خواهد رسید و برنامه‌ای برای عرضه آن در اروپا و آمریکای جنوبی وجود ندارد. این گجت ماژولار، ساعتی منحصر به‌فرد است که افراد علاقه‌مند به مد را هدف قرار می‌دهد. Watch GT Cyber با قیمت 1088 یوان (حدود 155) دلار عرضه می‌شود و قاب جداگانه آن نیز 28 دلار قیمت دارد. بدین ترتیب با پرداخت 200 دلار می‌توانید از این ساعت در قالب دو مدل متفاوت در موقعیت‌های مختلف استفاده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*