گوشی‌های خانواده ویوو V27

گوشی‌های خانواده ویوو V27 با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی طراحی زیبا معرفی شدند

گوشی‌های خانواده ویوو V27 در سه نسخه معمولی، پرو و اقتصادی معرفی شدند. این گوشی‌ها از طراحی بسیار زیبا، دوربین‌های باکیفیت و قیمت استثنایی برخوردارند.

شرکت ویوو امروز به‌صورت رسمی از گوشی‌های خانواده ویوو V27 در سه نسخه به نام‌های V27 Pro و V27 و همینطور V27e پرده‌برداری کرد. هر سه این گوشی‌ها از دوربین سه‌گانه رده پرچمداران برخوردارند، اما مهم‌تر از آن، قیمت زیر ۵۰۰ دلاری دارند.

ویوو V27 Pro و V27

گوشی‌های خانواده ویوو V27

اول با دو نسخه معمولی و پرو شروع می‌کنیم که یک تفاوت عمده بین آن‌هاست و آن چیپست زیر قابشان است. مدل پرو به چیپست ۴ نانومتری دایمنسیتی ۸۲۰۰ مدیاتک با فرکانس ۳.۱ گیگاهرتزی مجهز است. در حالی که نسخه معمولی از چیپست دایمنسیتی ۷۲۰۰ (که آن هم ۴ نانومتری است، ولی فرکانس پایین‌تر ۲.۸ گیگاهرتزی دارد) بهره می‌برد. در حالی که پردازشگر گرافیکی Mali-G610 بین این دو مشترک است.

ویوو این گوشی‌های جدید را به یک نمایشگر امولد ۶.۷۸ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز کرده است. این نمایشگر کمی به‌طرف عقب انحنا پیدا کرده تا ظاهر منحصر به‌فردی به گوشی‌ها ببخشد. دوربین‌هایشان نیز با یکدیگر مشترک خواهد بود. آن‌ها از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسوس سفارشی Sony IMX766V، گشودگی دیافراگم f/1.8 و لرزشگیر اپتیکال تصویر برخوردارند. یک سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو هم این ماژول را همراهی می‌کنند. در اینجا یک فلاش LED شبیه به یک رینگ لایت کوچک نیز در کنار لنزهای دوربین قرار گرفته است.

گوشی‌های خانواده ویوو V27

دوربین سلفی گوشی که یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی باکیفیت با فوکوس خودکار است، درون حفره‌ای روی نمایشگر قرار دارد. ویوو امکانات نرم افزاری بی‌شماری را برای عکاسی و فیلمبرداری با گوشی‌های جدید خانواده ویوو V27 ارائه می‌کند از Extreme Night Vision در لحظه گرفته تا فیلمبرداری Super Night Video و یک لرزشگیر ویدیویی به‌نام Hybrid Image Stablization که همگی در دسترس کاربران قرار می‌گیرند.

صحبت از نرم افزار شد، در بخش نرم افزاری این گوشی سیستم عامل اندروید ۱۳ و پوسته سفارشی Funtouch OS 13 به‌کار رفته است. این گوشی‌ها از شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند و بلوتوث ۵.۳ و وای فای ۲.۴/۵ گیگاهرتزی را ارائه می‌دهند. زیر بدنه آن‌ها هم یک پورت USB-C تعبیه شده که از طریق آن باتری ۴،۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با توان ۶۶ واتی شارژ‌ می‌شود.

گوشی‌های خانواده ویوو V27

حتی وزن این دو دستگاه هم شبیه به‌هم بوده و ۱۸۲ گرمی است. اما رنگ‌بندی متفاوتی با یکدیگر دارند. مدل پرو در یک نسخه مشکی ساده یا آبی ویژه‌ای عرضه می‌شود که هنگام قرار گرفتن زیر نور تغییر رنگ می‌دهد. در حالی که مدل معمولی را می‌توانید در دو رنگ سب و طلایی تهیه کنید.

ویوو وی ۲۷ پرو در سه نسخه با پیکربندی حافظه و رم ۸/۱۲۸ گیگ، ۸/۲۵۶ گیگ و ۱۲/۲۵۶ گیگ و با قیمت پایه ۴۵۹ دلاری وارد بازار خواهد شد. در حالی که نسخه معمولی آن با پیکربندی ۸/۲۵۶ گیگ یا ۱۲/۲۵۶ گیگ با قیمت پایه ۳۹۹ دلاری عرضه می‌شود.

ویوو V27e

گوشی Vivo V27e

از این دو گوشی که می‌گذریم، به سومین عضو این خانواده یعنی گوشی ویوو وی ۲۷ ای می‌رسیم. محصولی که از اینترنت 5G پشتیبانی نمی‌کند و به چیپست Helio G99 مدیاتک مجهز است. درست مثل دوبرابر بزرگ‌ترش، دوربین سه‌گانه با یک فلاش رینگ لایتی در پشت قاب آن حضور دارد، اما سنسورهای متفاوتی در اینجا قرار گرفته‌اند که شامل سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با OIS و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی بوکه و ماکرو می‌شود. دوربین سلفی این دیوایس هم ۳۲ مگاپیکسلی با فوکوس ثابت است.

در حالی که نمایشگر دو مدل معمولی و پرو خانواده Vivo V27 کمی خمیدگی و انحنا دارند، اما نمایشگر و لبه‌های کناری این نسخه اقتصادی‌تر، مسطح است. همین باعث شده دیوایس ضخامت بسیار کم ۷.۷ میلی‌متری داشته باشد تا یکی از باریک‌ترین گوشی‌های بازار نیز لقب بگیرد. یک پنل ۶.۶۲ اینچی امولد با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی را می‌توانید روی آن در اختیار داشته باشید. حافظه داخلی دستگاه ۱۲۸ گیگابایتی است، در حالی که رم ۸ گیگابایتی را ارائه می‌کند. هرچند می‌توانید توسط قابلیت Extrended RAM در بخش تنظیمات گوشی، ۸ گیگابایت رم مجازی را هم به دستگاه خود اضافه کنید.

در نهایت باید به حضور یک باتری ۴،۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در زیر قاب گوشی ویوو V27e اشاره کرد که با توان ۶۶ واتی شارژ می‌شود. نرم افزار نصب شده روی آن هم مثل دو مدل دیگر این خانواده، اندروید ۱۳ و رابط کاربری سفارشی Funtouch OS 13 است. ویوو این گوشی اقتصادی را در رنگ‌های مشکی و صورتی و با قیمت پایه ۲۸۹ دلاری وارد بازار می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*