سیم کارت دوال اکتیو شیائومی

قابلیت سیم کارت دوال اکتیو برای اولین بار به گوشی‌های شیائومی می‌آید

کمپانی شیائومی در کنگره جهانی موبایل، فناوری دوال سیم کارت دوال اکتیو (DSDA) خود را معرفی کرد. شاید به‌زودی، این قابلیت را در گوشی‌های Xiaomi ببینیم.

امروزه گوشی های دو سیم کارته به وفور در بازار موبایل پیدا می‌شوند؛ اما اگر دستگاه شما از فناوری دوال سیم دوال اکتیو بهره‌مند نباشد، نمی‌توانید نهایت استفاده را از این ویژگی ببرید. در واقع، اغلب گوشی‌های موجود، حالت دوال استندبای دارند. حالا شیائومی به فکر تغییر افتاده است.

فناوری سیم کارت دوال اکتیو شیائومی چیست؟

سیم کارت دوال اکتیو شیائومی

فناوری دوال اکتیو، چیز خیلی تازه‌ای در دنیای موبایل نیست؛ اما بسیاری از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند، در محصولات فعلی خود از آن استفاده نمی‌کنند.

مشکل دوال استندبای این است که اگر دو سیم کارت درون گوشی داشته باشید و در حال مکالمه تلفنی از طریق SIM1 باشید، تماس‌ها یا پیام‌های رسیده به SIM2  را دریافت نمی‌کنید. چون هنگام مکالمه با SIM1، عملا SIM2 از حالت اکتیو خارج می‌شود.

فناوری دوال سیم دوال اکتیو، این مشکل را برطرف می‌کند و می‌توانید تمام تماس‌ها یا پیام‌ها را از هر دو سیم کارت دریافت کنید؛ حتی اگر در حال مکالمه تلفنی با یکی از سیم‌کارت‌ها باشید.

این قابلیت، تنها یک فناوری نرم افزاری نیست و سخت افزار خاص خود را می‌طلبد. بنابراین انتظار نداشته باشید که با یک آپدیت نرم افزاری ساده، گوشی شما از DSDA پشتیبانی کند. این احتمال اما وجود دارد که در آینده‌ای نزدیک، بازار موبایل پذیرای گوشی‌های شیائومی با این ویژگی باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*