نمایشگاه رصتا

همراه اول با سکوها و سرویس‌های متنوع خود در نمایشگاه رصتا حضور پیدا کرد

اپراتور همراه اول با سکوها و سرویس‌های متنوع خود در اولین دوره نمایشگاه رصتا یا نمایشگاه صوت و تصویر فراگیر ایران حضور پیدا کرد.

اولین دوره نمایشگاه صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) از روز پنجشنبه 11 اسفند 1401 فعالیت خود را در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز کرد. این نمایشگاه همه روزه از ساعت 8 صبح تا 15 بعدازظهر برگزار شده و تا 15 اسفند ماه ادامه خواهد داشت. همچنین در این نمایشگاه که جمعی از فعالان این حوزه حضور دارند، اپراتور همراه اول قصد دارد مجموعه‌ای از سکوها و سرویس‌های محتوایی خود را به بازدیدکنندگان ارائه کند.

جزئیات حضور همراه اول در نمایشگاه رصتا

اپراتور همراه اول در غرفه خود در سالن 7 این نمایشگاه برای علاقه‌مندان سکوها و سرویس‌های هوشمند خود نظیر شبکه آموزشی دانش‌آموزان (شاد)، سامانه‌ ارائه خدمات آموزشی آنلاین (شادبوم)، سرویس آموزش مجازی کنکور (آلاء)، سرویس رایگان تماشای فیلم و انیمیشن (دیدیمون) و پلتفرم آزاد ارائه محتوا (نت‌باکس) را به معرض نمایش خواهد گذاشت.

علاوه بر این، امکانی فراهم شده تا بازدیدکنندگان و مهمانان غرفه همراه اول بتوانند با نحوه استفاده از خدمات «API Console» و خدمات زیرساختی این اپراتور و همچنین با هاب بهشتی آن آشنا شوند. گفتنی است اولین دوره نمایشگاه رصتا در دو بخش محتوا و سرویس با حضور کنشگران زیست‌بوم محتوای فضای مجازی، سکوها و رسانه‌های صوت‌ و تصویر فراگیر سراسر کشور برگزار می‌شود.