بهترین بازی های آیفون

بهترین بازی های آیفون که همین حالا باید تجربه کنید

اگر می‌خواهید با گوشی خود بازی کنید ولی نمی‌دانید که چه عنوانی گزینه بهتری است، اینجا ۳ تا از بهترین بازی های آیفون را به شما معرفی می‌کنیم.

تعداد بسیار زیادی بازی در فروشگاه App Store اپل وجود دارد و هر روز هم بازی‌های جدیدی به این لیست اضافه می‌شوند. این بازی‌ها در ژانرهای مختلفی ساخته شده‌اند و کیفیت و قابلیت های متفاوتی دارند. بنابراین اگر فرصت کمی برای بازی کردن با گوشی خود در روز دارید، ولی مطمئن نیستید که باید چه بازی‌هایی را از اپ استور دانلود و نصب کنید، انتخاب بین صدها هزار عنوان بسیار دشوار می‌شود.

من به‌عنوان یک گیمر، بازی‌های زیادی را روی گوشی خود نصب و تجربه کردم. به‌همین خاطر می‌توانم شما را در انتخاب بهترین بازی های آیفون کمک کنم تا بتوانید ساعاتی از روز را با گوشی هوشمند خود سرگرم شوید. البته بازی‌های گرافیکی بسیار زیادی مثل NBA 2K وجود دارد که گرافیک خیره‌کننده رده کنسولی را ارائه می‌کنند. ولی هر کسی که می‌خواهد چند ساعتی را با گوشی خودش سرگرم شود، به‌دنبال گرافیک بالا نیست، بلکه برایش سرگرم‌کننده بودن بازی اهمیت بیشتری دارد.

حتماً این بازی های آیفون را تجربه کنید

۱. Marvel Strike Force

بازی Marvel Strike Force

یکی از بازی‌هایی که خیلی ذهن من را درگیر کرد و شاید تاکنون بیش از هزار ساعت آن را بازی کرده‌ام، Marvel Strike Force نام دارد. این یک بازی RPG است که به شما اجازه می‌دهد تیمی از ابرقهرمانان و شخصیت‌های شرور مارول را برای کمک به حفظ زمین، تشکیل دهید. اگر بازی‌هایی مثل پوکمون گو یا فاینال فانتزی را بازی کرده باشید، گیم پلی Marvel Strike Force هم برای شما آشنا خواهد بود.

شما باید ۵ تا از کاراکترهایی که فکر می‌کنید قدرتمندترین و بهترین کاراکترها هستند را جمع‌آوری کنید و از آن‌ها برای گذراندن مراحل و بازی آنلاین با دیگر پلیرها استفاده کنید. در این بازی بیش از ۱۰۰ کاراکتر از دنیای مارول از جمله اسپایدرمن، آیرون من و ولورین قرار گرفته و کاراکترهای جدیدتر هم به آن‌ها اضافه می‌شوند.

بازی Marvel Strike Force

Marvel Strike Force، یکی از بهترین بازی های آیفون

شما می‌توانید کاراکترهای خود را در این بازی تقویت کنید، لول آن ها را بالا برده و آیتم‌هایی را به آن‌ها اضافه کنید. این بازی دارای دو حالت PvE و PvP است. علاوه بر این، گرافیک بسیار چشم‌نوازی هم دارد.

یکی از بهترین چیزهایی که می‌توان در مورد این بازی گفت، بی‌انتها بودنش است. این دقیقاً همان چیزی است که باعث شده من معتاد آن شوم و بیش از هزاران ساعت آن را بازی کنم. شما باید در این بازی به ارتقا کاراکترهای خود ادامه دهید و تیم خودتان را توانمندتر کنید. اگر به دنیای سینمایی مارول و بازی‌های RPG علاقه‌مند هستید، Marvel Strike Force می‌تواند همان بازی باشد که سال‌هاست دنبال آن بودید.

۲. Retro Bowl

بازی retro bowl

تا قبل از بازی Retro Bowl علاقه زیادی به ورزش فوتبال آمریکایی نداشتم. یعنی اصلاً فکرش را هم نمی‌کردم که یک روزی بخواهم انقدر چنین ورزشی را دوست داشته باشم. اما الان نه تنها آن را روی گوشی آیفون خودم بازی می‌کنم، بلکه مسابقات فوتبال آمریکایی را هم در اینترنت دنبال می‌کنم و به یکی از طرفدارانش تبدیل شده‌ام. شما در این بازی باید تیم خودتان را بسازید و تلاش کنید تا برنده یک سوپربول (مسابقات سالانه فوتبال آمریکایی در ایالات متحده) شوید.

بازی Retro Bowl

گیم پلی این بازی مثل دورانی است که بازی‌های رایانه‌ای هنوز گرافیک سه‌بعدی را به‌خود ندیده بودند. شخصیت‌ها به‌صورت پیکسلی طراحی شده‌اند و می‌توانند شما را به خاطرات خوش دوران کودکی ببرند. شما در این بازی می‌توانید در نقش مربی یک تیم فوتبال کار خودتان را آغاز می‌کنید و با هدایت تیم که شامل چیدمان بازیکنان و اتخاذ استراتژی‌های درست است، می‌توانید برنده مسابقات شوید. اگر از قوانین فوتبال آمریکایی اطلاعی ندارید، نگران نباشید. من هم مثل شما اطلاعات اندکی از این ورزش داشتم و بازی Retro Bowl توانست به من در یادگیری کامل آن کمک کند.

۳. Caste Crumble

بازی Caste Crumble

یک سری از بازی‌ها هستند که شما می‌توانید آن‌ها را در حالت صفحه عمودی و به‌صورت یک‌دستی اجرا کنید. من واقعاً عاشق این بازی‌ها هستم، چون می‌توانم حتی در تایم استراحت سر کار هم آن‌ها را بازی کنم و دقایقی سرگرم شوم. یکی از بهترین بازی‌هایی که با این سبک و سیاق دیده‌ایم، Caste Crumble است.

گیم پلی این بازی ما را به‌یاد بازی خاطره‌انگیز پرندگان خشمگین (Angry Birds) میاندازد. شما در این بازی باید با استفاده از تجهیزاتی مثل بمب TNT یا گلوله‌های توپ که در اختیار شما قرار می‌گیرد، قلعه را تخریب کنید. هارمونی خوبی در این بازی بین گرافیک و افکت‌های صوتی وجود دارد. بازخوردهای لمسی صفحه در هنگام جنگ هم لذت‌بخش است.

چهار قلمرو پادشاهی برای فتح وجود دارد که در هر کدام از آن‌ها بیش از ۱۵۰ مرحله وجود دارد؛ بنابراین بازی به همین سرعت تمام نخواهد شد. هر چه مراحل را جلوتر بروید، قلعه بزرگ‌تر می‌شود و در نتیجه شکست دادنش سخت‌تر خواهد شد. بنابراین اگر با مترو در حال بازگشت از محل کار به منزل هستید و فقط ۱۰ تا ۲۰ دقیقه وقت اضافی دارید، Caste Crumble یکی از بهترین بازی های آیفون است که می‌توانید در این تایم کوتاه چند مرحله آن را بگذرانید.

البته تا فراموش نکردم باید این را هم به شما بگویم که این بازی فقط در اختیار مشترکان Apple Arcade قرار گرفته است. این، سرویس بازی‌های ابری اپل است که با پرداخت ماهیانه، امکان دسترسی به صدها بازی جذاب را در اختیار شما می‌گذارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*