بسته های نوروزی رومینگ

همراه اول بسته های نوروزی رومینگ بین‌الملل را ارائه کرد

اپراتور همراه اول برای افزایش رفاه مشترکان خود در سفرهای خارجی برای آنها بسته های نوروزی رومینگ بین‌الملل مقرون‌به‌صرفه را در نظر گرفت.

همراه اول کمپین نوروزی 1402 را برای افزایش رفاه مشترکان و اقتصادی کردن سرویس رومینگ بین‌الملل خود در نظر گرفت. مشترکان می‌توانند بسته‌های مکالمه و اینترنت بین‌الملل این اپراتور را خریداری کرده و در کنار صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر، با نزدیکان خود از طریق شبکه‌های اجتماعی ارتباط برقرار کنند. عدم نیاز به هزینه ارزی برای خرید سیم کارت و بسته‌های اپراتورهای خارجی به‌عنوان یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از بسته‌های رومینگ محسوب می‌شود.

همچنین مشترکانی که از سرویس دیتای رومینگ استفاده می‌کنند می‌توانند به پرتال، فروشگاه و اپلیکیشن همراه اول به‌شکل رایگان دسترسی پیدا کنند. ضمن این‌که پرتال‌های بانکی، وب‌سایت و اپ‌های ایرانی نیز به آسانی و بدون نیاز به فیلترشکن قابل دسترسی خواهد بود.

علاوه بر این، تمام مشترکان حقیقی و حقوقی با سیم کارت‌های دائمی یا اعتباری خود قادرند بسته‌های رومینگ را برای مسافران خریداری کنند. امکان خرید بسته‌های رومینگ برای دیگران با ارائه فاکتور رسمی از فروشگاه یا اپلیکیشن همراه من نیز وجود دارد.

معرفی بسته های نوروزی رومینگ

اپراتور همراه اول در کمپین نوروزی 1402 برای مشترکانی که قصد سفر به کشورهای خارجی از جمله کشورهای عراق، امارات، ترکیه و سایر کشورها را دارند، بسته‌های ویژه را در نظر گرفته و مشرکان با استفاده از کد دستوری ستاره 10 ستاره 2913 مربع می‌توانند بسته‌های نوروزی ویژه هر کشور را خریداری کنند. همچنین بسته های نوروزی رومینگ همراه اول در دو نوع اینترنت بین‌المللی و مکالمه قابل خریداری خواهد بود.

ویژه کشور عراق

مشترکانی که قصد سفر به کشور عراق را دارند می‌توانند بسته های نوروزی رومینگ همراه اول را در سه سطح «1 گیگابایتی یک روزه»، «اینترنت نامحدود 7 روزه» و «45 دقیقه مکالمه 7 روزه» به همراه هدایای مکالمه و پیامکی با قیمت‌های 30، 150 و 230 هزار تومان خریداری کنند.

ویژه کشور امارات

همراه اول برای مشترکانی که قصد سفر به کشور امارات را دارند نیز 2 بسته نوروزی «اینترنت نامحدود 7 روزه» و «اینترنت نامحدود 30 روزه» به همراه هدیه مکالمه به ترتیب با قیمت‌های 450 و 990 هزار تومان در نظر گرفته است. همچنین مشترکان با بسته‌های مکالمه دور دنیا نیز می‌توانند از مکالمه ارزان برخوردار شوند.

ویژه کشور ترکیه

مشترکانی که قصد سفر به کشور ترکیه را دارند می‌توانند از دو بسته «اینترنت نامحدود 7 روزه» 350 هزار تومانی و «اینترنت نامحدود 30 روزه» یک میلیون و 350 هزار تومانی استفاده کنند که هدایای مکالمه و پیامکی را نیز شامل می‌شود.

همچنین همراه اول 3 بسته ویژه مقصد ترکیه شامل «اینترنت 1 گیگابایت 7 روزه» با قیمت 190 هزار تومان، «اینترنت 3 گیگابایت 7 روزه» با قیمت 390 هزار تومان و «اینترنت 10 گیگابایت 14 روزه» با قیمت 790 هزار تومان را به همراه هدایای مکالمه رومینگی 10، 20 و 45 دقیقه و 10، 20 و 45 پیامک رومینگی هدیه برای مسافران و تاجران مقصد ترکیه نیز ارائه می‌کند.

بسته های دور دنیا

آن دسته از مشترکانی که قصد سفر به چند کشور منطقه، کشورهای اروپایی و آسیایی را دارند می‌توانند بدون خرید سیم کارت خارجی از بسته‌های مناسب اینترنت یا مکالمه رومینگ بین‌المللی همراه اول بهره‌مند شوند. در همین راستا برای مشترکان بسته های ویژه دور دنیا 14 و یا 30 روزه شامل 1 و 15 گیگابایت با قیمت‌های 450 هزارتومانی و 3 میلیون و 450 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

همچنین اپراتور همراه اول برای مکالمه مشترکان در سفرهای خارجی نیز بسته‌های 14 روزه در سه نوع 25، 60 و 180 دقیقه‌ای به همراه پیامک هدیه به قیمت‌های 220، 440 و 990 هزار تومان را در نظر گرفته است که مشترکان می‌توانند از آنها در کشورهای مختلف حتی ترکیه، عراق و امارات نیز استفاده کنند.

گفتنی است سیاست مصرف منصفانه شامل بسته‌های نامحدود دیتا نخواهد شد؛ یعنی سقف سرعت پس از مقدار تعیین شده به 1 مگابیت در ثانیه خواهد رسید و تا پایان مدت زمان اعتبار نیز ارتباط مشترک با شبکه دیتا (اینترنت بین‌المللی) برقرار خواهد بود. مشترکان می‌توانند از هم‌اکنون تا پایان کمپین یعنی تا نیمه فروردین ماه 1402 این بسته‌ها را از طریق کدهای اعلام شده، فروشگاه آنلاین همراه اول و اپلیکیشن «همراه من» خریداری و فعال کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*