بهترین بازی های Xbox

بهترین بازی های Xbox

نخستین نسخه از کنسول های ایکس باکس در سال 2001  توسط کمپانی مایکروسافت معرفی و به بازار ارائه شد. این کنسول ها از زمان معرفی شدن به یکی از برترین دستگاه‌ های نسل ششم صنعت گیمینگ تبدیل و وارد رقابت با پلی استیشن شدند. از آن سال تا به اکنون، سه نسل دیگر از کنسول های مایکروسافت نیز معرفی شده‌اند که هر یک از آن‌ ها دارای بازی های متنوع مخصوص به خود هستند. به منظور همین تنوع و به دلیل محبوبیت Xbox، در این مطلب، به معرفی بهترین بازی های Xbox خواهیم پرداخت.

بهترین بازی های Xbox

شرکت مایکروسافت در طی چند سال گذشته با ارائه کنسول های بازی مختلفی چون ایکس باکس 360، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس، تحول عظیمی در صنعت گیمینگ ایجاد کرده است. برای دسترسی به بازی های Xbox باید اقدام به خرید اکانت گیم پس و یا گیم پس آلتیمیت کرد. گیم پس اشتراکی است که با خرید آن می‌توان بازی های Xbox را به صورت رایگان دانلود و تنها بر روی کنسول ها بازی کرد. اکانت گیم پس آلتیمیت نیز علاوه بر دسترسی به آرشیو کامل بازی ها به صورت رایگان در کنسول ها، بر روی PC نیز در دسترس بوده و امکاناتی چون EA Play را نیز شامل می‌شود. برای خرید این  اکانت و سایر اکانت‌های مربوط به صنعت گیمینگ، می‌توانید از طریق جعو استور که فروشگاهی معتبر در زمینه فروش اکانت های اشتراکی مختلف است اقدام کنید. همان طور در بخش قبلی نیز به آن اشاره شد، Xbox دارای بازی های متعدد و متنوعی است که در ادامه پنج مورد از بهترین بازی های آن معرفی می‌شوند.

۱- بازی Fable 2

نسخه اولیه بازی Fable تحت عنوان یک بازی نقش ‌آفرینی ارائه شد که با استقبال خوبی نیز همراه بود. به دلیل همین استقبال، نسخه دوم آن یعنی Fable II که مخصوص Xbox 360 بود نیز معرفی و منتشر شد. Fable 2 را می‌توان یکی از محبوب‌ترین و بهترین بازی‌هایی که در طی چند سال گذشته در Xbox ارائه شده‌اند، دانست. دنیای فانتزی که در این بازی وجود دارد به بهترین و زیباترین شکل ممکن طراحی شده و به طور کلی بازی عملکرد فوق العاده و بسیار موفقی داشته است.

۲- بازی Psychonauts 2

بازی Psychonauts 2 را نیز می‌توان از دیگر بازی‌های بسیار موفق و محبوبی معرفی کرد که در طی چند سال گذشته برای Xbox معرفی و منتشر شده است. نسخه اولیه این بازی در سال ۲۰۰۵ و توسط استودیو Double Fine ساخته شده بود. از دلایل محبوبیت و مورد استقبال قرار گرفتن بازی Psychonauts 2 می‌توان به ارائه عالی داستان و همچنین پردازش به موضوعات حوزه سلامت روان اشاره کرد.

۳- بازی The Witcher 3: Wild Hunt

بازی The Witcher 3: Wild Hunt را می‌توان از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های چند سال گذشته به حساب آورد که کاربران Xbox علاقه زیادی به آن دارند. این بازی، از داستان فوق‌العاده‌ای برخوردار است که در طی آن، بازی کنندگان ماموریت‌‌های جالب و جذابی را پشت سر گذاشته و به جهان گسترده‌ای ورود پیدا می‌کنند. این بازی، از معدود بازی‌هایی در میان سایر بازی‌های ویدیویی است که دارای فضای باز بوده و در هر بخش از نقشه بازی، افسانه‌ و داستان‌های هیجان‌انگیزی جاری است. این بازی از همان اول بر روی کنسول Xbox One منتشر شده و در چند ماه گذشته نیز نسخه Xbox Xs آن نیز منتشر شده است. بازیکنان می‌توانند با خرید اکانت گیم پس آلتیمیت از فروشگاه جعو استور، این بازی را بر روی دستگاه خود داشته باشند.

بهترین بازی های Xbox

۴- بازی Red Dead Redemption 2

در سال 2018 ، استودیو بازی راک استار، بازی جدیدی تحت عنوان Red Dead Redemption 2 را معرفی و منتشر کرد که تحول و انقلاب بزرگی در صنعت بازی‌ های ویدیویی به حساب می‌آید. بازی Red Dead Redemption 2، نسخه دوم این بازی است که در واقع به نحوی ادامه داستان نسخه اول می‌باشد. این بازی را می‌توان از طولانی‌ترین بازی‌‌هایی که در چند سال اخیر منتشر شده‌اند معرفی کرد که از داستانی منحصربه‌فرد و فوق‌العاده برخوردار است. Red Dead Redemption 2، به عنوان یک بازی جهان باز، امکانات بسیار زیادی را برای بازیکنان فراهم کرده و بسیار سرگرم کننده است.

۵- بازی Hitman 3

بازی Hitman 3 از جدیدترین بازی‌های منتشر شده برای Xbox است که در حال حاضر می‌توان گفت بهترین نسخه از سری بازی‌های Hitman است که تحت عنوان یک مجموعه سه‌گانه‌ به نام World of Assassination مخصوص Xbox One و Xbox XS منتشر شده‌اند. Hitman 3 به نسبت دو سری دیگر این سه‌ گانه، از کیفیت گرافیکی و جلوه‌های بصری بهتر و زیباتری برخوردار است. داستان Hitman 3 در شهرهایی مانند دبی، برلین، رومانی و چند مکان دیگر روایت شده و تجربه‌‌ای منحصربه‌فرد را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*