کیوسک دیجیتال DigiSign با رویکرد پرداخت آنلاین در داروخانه

محصولات و خدمات دیجی ساین رونمایی شد؛ از کیوسک دیجیتال داروخانه‌ای تا شبکه یکپارچه خدمات

شرکت دیجی ساین در اولین رویداد حضوری خود، جذاب‌ترین خدمات و کیوسک دیجیتال داروخانه‌ای DigiSign را به نمایش گذاشت که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌‌پردازیم.

شرکت دیجی ساین – DigiSign یکی از برندهای نوظهور در زمینه مارکتینگ به حساب می‌آید که عمده تمرکز خود را روی خدمات رسانی و تبلیغات قرار داده است و  قصد دارد تا سطح جدیدی از کیوسک‌های دیجیتالی را به مردم ارائه کند. این برند در اولین رویداد حضوری خود که در روز 14 اسفند ماه و با کمک شرکت ایمن افزار شایگان (اصلی‌ترین شرکت دیجی ساین) در سالن همایش‌های هتل قلب تهران برگزار شد، از این کیوسک‌های دیجیتالی و اهداف بلند پروازانه‌ خود برای توسعه آن‌ها در شبکه یکپارچه تبلیغاتی، پرده برداشت که در ادامه راجع به این استندهای دیجیتالی جذاب و کاربردهای آن‌ها صحبت می‌کنیم.

نگاهی کوتاه به اولین رویداد حضوری شرکت دیجی ساین

پلتفرم خدمات رسانی و تبلیغاتی شرکت دیجی ساین

در این مراسم، جمعی از بزرگان صنعت داروسازی، نمایندگان وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو و داروخانه‌های تهران، اهالی رسانه و مدیران استارتاپ‌های موفق گردهم آمدند تا دستاوردهای شرکت دیجی ساین را از نزدیک ببینند و بشنوند. همچنین آقای دکتر ذاکری به عنوان رییس هیئت مدیره، مهندس حسین کاشانی، بنیان گذار و مدیرعامل دیجی ساین به همراه دکتر محمد زرین، هم بنیانگذار این شرکت، جزئیات جذابی از نحوه کار این مجموعه را با ما به اشتراک گذاشتند که در ادامه به سراغ‌ آن‌ها می‌رویم.

معرفی کیوسک‌های دیجیتال داروخانه‌ای شرکت دیجی ساین و خدمات برتر آن‌ها

کیوسک دیجیتال DigiSign با رویکرد پرداخت آنلاین در داروخانه

کیوسک‌های دیجیتالی شرکت دیجی ساین را می‌توانید در 100 داروخانه برتر تهران پیدا کنید. همچنین قرار است این عدد در سال 1401 به بیش از 500 دستگاه افزایش پیدا کند و گجت جذاب شرکت دیجی ساین، به شهرهای دیگر ایران هم بیاید. اما این کیوسک دیجیتالی چه خدماتی را ارائه می‌دهد و در کل برای چه کاری ساخته شده است؟ کیوسک دیجیتال شرکت دیجی ساین، دقیقا می‌تواند کار پرسنل داروخانه را انجام دهد و با اسکن نسخه پزشکی (نسخه دیجیتالی)، در عرض چند دقیقه فیش پرداخت را در اختیار شما بگذارد. حالا فقط نیاز است تا کمی صبر کنید و داروی یا محصولات داروخانه‌ای خود را از مسئول مربوطه تحویل بگیرید. اما این کار چه مزیتی دارد؟

این دستگاه با اسکن نسخه دیجیتالی شما، موجودی داروخانه را در چند ثانیه چک می‌کند و دیگر لازم نیست تا منتظر جواب پرسنل داروخانه باشید. اسکن کنید، اگر دارو نداشت، به یک جای دیگر بروید و تمام! نه در صف بایستید و نه منتظر بمانید. البته این مورد فقط یکی از جذابیت‌های کیوسک دیجیتال داروخانه‌ای شرکت دیجی ساین به حساب می‌آید. به علاوه این دستگاه قرار است در آینده‌ای نزدیک، به زمینه‌های دیگر مثل فروشگاه‌های لوازم خانگی، سوپرمارکت‌ها، مراکز درمانی و … هم بیاید.

قیمت کیوسک دیجیتال دیجی ساین و هزینه استفاده از آن

در ابتدای کار باید گفت که تمام داروخانه‌داران در حال حاضر می‌توانند با پرداخت 20 میلیون تومان، یکی از این دستگاه‌ها را داشته باشند. همچنین استفاده از کیوسک دیجیتال دیجی ساین کاملا رایگان است و تمام هزینه‌های آن از نمایش تبلیغات دیجیتال حاصل می‌شود.

این کیوسک دیجیتال از دو نمایشگر مجزا تشکیل شده است. نمایشگر پایینی، از نوعی لمسی است و دقیقا در نقش پرسنل داروخانه ظاهر می‌شود و نمایشگر بالایی، وظیفه ارائه تبلیغات را بر عهده دارد. همچنین باید اشاره کنیم که شرکت دیجی ساین یک شبکه یکپارچه برای خدمت رسانی و تبلیغات است که به لطف تکنولوژی اطلاع رسانی یکپارچه (دیجیتال ساینیج) می‌تواند زیرساخت انواع محتواهای ارتباطی، آموزشی یا حتی تبلیغاتی را برای مشتریان و مخاطبان خود فراهم کند.

پلتفرم خدمات رسانی و تبلیغاتی شرکت دیجی ساین

همچنین به لطف الگوریتم‌های هوش مصنوعی، این کیوسک می‌تواند بازخورد مخاطب از عملکرد خود و نمایش تبلیغات را ثبت کند تا هم داروخانه و هم شرکت‌های تبلیغاتی، بیمارها و مخاطب‌های خود را بهتر جذب کنند. به علاوه تمام ایرادات فنی و مشکلات و کمبودهای این کیوسک مثل قطع شدن ارتباط با سرور یا تمام شدن کاغذ چاپ، از طریق نرم افزارهای دیباگ و با کمک IOT، به صورت بلادرنگ به تیم سازنده منتقل می‌شود.

اپلیکیشن DigiSign به زودی معرفی می‌شود

علاوه بر کیوسک‌های دیجیتال، این شرکت در رویداد خود از اپلیکیشن جامع دیجی ساین هم رونمایی کرد. این اپلیکشین سعی دارد تا با تقلید از بزرگان دنیای تکنولوژی مثل فیس بوک، تعامل دو طرفه و جذابی را برای مخاطبین ایجاد کند و گام به گام، به سلیقه‌ها و نیازهای او همراه‌تر شود.

پلتفرم خدمات رسانی و تبلیغاتی دیجی ساین

نهایتا این رویداد با اجرای آرش و یک عکس یادگاری، به کار خود پایان داد اما گفته می‌شود که طی ماه‌های آینده، باز هم خبرهایی از این شرکت منتشر می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*