بی ام و 116i

بی ام و 116i به کشور وارد می‌شود؛ بازگشت آلمانی محبوب به ایران

بی ام و 116i برای واردات به ایران ثبت سفارش شده و به‌زودی وارد بازار ایران خواهد شد. در ادامه با مشخصات این خودرو آشنا خواهیم شد.

خبرها حاکی از از آن است شرکت‌های واردکننده خودرو بی ام و 116i را ثبت سفارش کردند و این خودرو به زودی وارد بازار خواهد شد. البته مشخص نیست شرکت پرشیا خودرو کماکان مسئولیت واردات محصولات بی ام و به ایران را برعهده خواهد داشت یا شرکت دیگری واردات این خودروها را در دستور کار خود قرار داده است.

مشخصات بی ام و 116i 

بی ام و 116i

بی ام و 116i از موتور 3 سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 136 اسب بخار و گشتاور 220 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط دو نوع گیربکس 7 سرعته دو کلاچه و 8 سرعته اتوماتیک ZF به چرخ‌ها منتقل می‌شود. البته مشخص نیست این خودرو با کدام گیربکس روانه بازار ایران خواهد شد.

بی ام و 116i

این خودرو آلمانی از امکانات متعددی چون نورپردازی کابین، آنتن کوسه‌ای، شیفترهای پشت فرمان، تنظیم برقی صندلی‌های جلو با حافظه و گرمکن، آینه الکتروکرومیک، چراغ‌ها با فناوری LED، سنسورهای نور و باران، سنسورهای هشدار دهنده موانع در جلو و عقب خودرو و سیستم کروز کنترل هوشمند بهره می‌برد.

بی ام و 116i

همچنین این خودرو به امکانات بیشتری چون رادار هشدار برخورد با عابر پیاده، رادار هشدار خروج از خط، سانروف، مولتی مدیا یا مانیتور لمسی همراه با دوربین عقب، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، سامانه استارت/استاپ، شش کیسه هوای ایمنی، رینگ‌های آلومینیومی، سیستم صوتی با بلنگوهای هارمن کاردن و سامانه کنترل پایداری نیز مجهز شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*