ماوس گیمینگ Alienware AW620M

ماوس گیمینگ Alienware AW620M ؛ دقت 26000 DPI و 140 ساعت شارژدهی

ماوس گیمینگ Alienware AW620M با امکانات جذابی مثل طراحی ارگونومیک، ۸ دکمه قابل برنامه‌ریزی، دقت بالای ۲۶۰۰۰ DPI و اتصال بی‌سیم با شارژدهی ۱۴۰ ساعته معرفی شد.

کمپانی الین ویر سبد محصولات خودش برای گیمرها را گسترش داد. این کمپانی که به تولید محصولات بالارده شهرت یافته، از یک ماوس بی‌سیم جدید رونمایی کرده است. ماوس گیمینگ Alienware AW620M قیمت ۱۵۰ دلاری دارد و امکانات جذابی را در اختیار گیمرها می‌گذارد.

ماوس گیمینگ Alienware AW620M

یکی از ویژگی‌های بارز ماوس بی سیم جدید الین ویر، طراحی ارگونومیک آن خواهد بود که مخصوص افراد راست دست طراحی شده است. این را می‌توان در تصاویری که از محصول منتشر شده نیز به‌خوبی دید.

سازنده از نسل جدید سنسورهای خودش با دقت بسیار بالای ۲۶۰۰۰ DPI استفاده کرده که از تنظیم ۵ سطح DPI پشتیبانی می‌کند. سرعت حرکت این ماوس 650 IPS است، حداکثر شتاب‌دهندگی 50G دارد و تا ۷۰ میلیون کلیک عمر مفید دارد. این سطح از دقت و حساسیت، نشانه‌گیری و حرکت کاراکتر را برای گیمرها آسان می‌کند که به‌خصوص در بازی‌های FPS یا اول شخص شوتر اهمیت زیادی پیدا می‌کند.

ماوس گیمینگ Alienware AW620M

از مشخصات ارتباطی ماوس Alienware باید به حالت اتصال بی‌سیم ۲.۴ گیگاهرتزی با نرخ تأخیر کلیک و عملکرد نزدیک به صفر اشاره کرد که از آن گزینه‌ای جذاب برای گیمرهای حرفه‌ای می‌سازد. علاوه بر این از اتصال سیمی USB-C با انتقال پایدار نیز پشتیبانی می‌کند. عمر باتری نیز برای گیمرها اهمیت زیادی دارد که سازنده با اعلام شارژدهی ۱۴۰ ساعته، خیال کاربران را راحت کرده است. علاوه بر این تنها با ۵ دقیقه شارژ نیز می‌توان تا ۱۰ ساعت بدون توقف از این ماوس بی‌سیم استفاده کرد.

ماوس گیمینگ Alienware AW620M

ماوس گیمینگ Alienware AW620M دارای ۷ دکمه قابل برنامه‌ریزی است که به کاربر اجازه می‌دهد آن‌ها را مطابق نیازهای خودش تنظیم کند. و البته یکی از امکانات ویژه برای گیمرها، نورپردازی RGB است که الین ویر به‌خوبی آن را در ماوس جدیدش ارائه می‌کند. سه نقطه از این ماوس افکت‌های نوری RGB را به‌نمایش می‌گذارند که با ترکیبی از ۱۶.۸ میلیون رنگ به‌شما اجازه می‌دهد ماوس خود را با ستاپ کامپیوترتان هماهنگ کنید. این تنظیمات از طریق یک اپلیکیشن رسمی به‌آسانی انجام می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ممنون از بررسی خوبتون، محصولات Alienware بی نظیرن و بطور خاص واسه گیمرا طراحی شدن، چند وقت پیش یکی از دوستام مدل DELL ALIENWARE M15R5-A610BLK-PUS از روژساگرفت و بشدت دنبال یه ماوس خوب با DPI بالا واسه بازی میگشت که به این ماوس رسید بشدت ماوس خوبیه ولی متاسفانه تو بازار ما موجود نیست و واقعن با این نرخ ارز انتظار وارد کردن محصولات با کیفیت توسط فروشگاه ها یه کم زیادیه :((