ماوس بی سیم شیائومی Wireless Mouse Lite 2

ماوس بی سیم شیائومی Wireless Mouse Lite 2 با قیمت ۶ دلاری رونمایی شد

ماوس بی سیم شیائومی Wireless Mouse Lite 2 با قیمت کمتر از ۱۰ دلار، طراحی ارگونومیک و دکمه‌ها و اسکرول باکیفیت رونمایی شد.

شیائومی امروز از یک ماوس بی‌سیم جدید برای کاربران خانگی رونمایی کرد تا سبد محصولات کامپیوتری خودش را گسترده‌تر از قبل کند. ماوس بی سیم شیائومی Wireless Mouse Lite 2 با قیمت ۳۹ یوان چین (حدود ۶ دلار) وارد بازار خواهد شد.

همانطور که از نامش پیداست، این ماوس نسخه جدید Wireless Mouse Lite است که سال گذشته با همین قیمت در چین عرضه شده بود. این مدل جدید از طراحی سبکی برخوردار است و وزن آن بدون احتساب باتری ۴۵ گرم خواهد بود. با ۱۰۸.۵ در ۵۷.۵ در ۳۵.۶ میلی‌متر، ابعاد این ماوس هم بسیار جمع و جور است. این ماوس از انتقال بی‌سیم ۲.۴ گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کند که یک سیگنال انتقال پایدار و مناسب است و نیاز به اتصال سیمی به کامپیوتر یا لپ تاپ شما را برطرف خواهد کرد.

شیائومی می‌گوید دکمه اصلی این ماوس از میکرو سوئیچ TTC استفاده می‌کند و دکمه اسکرول میانی آن هم عملکرد بسیار سریعی خواهد داشت. این ماوس همچنین از یک سنسور با دقت 1000DPI بهره می برد. این ماوس به گونه‌ای طراحی شده که با انحنای دست کاربر تناسب داشته باشد. انرژی این ماوس هم توسط یک باتری قلمی AA تأمین می‌شود، ولی داخل جعبه آن خبری از باتری نیست و باید جداگانه تهیه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*