شیائومی میکس فولد 2

هجوم مردم برای پیش فروش شیائومی میکس فولد 2، یک اتفاق بی‌سابقه را رقم زد

استقبال فوق العاده از گوشی تاشوی شیائومی میکس فولد 2 حاکی از محبوبیت فراوان این گوشی نزد کاربران چینی است. آیا MIX Fold 2 می تواند تهدیدی برای گلکسی زد فولد 4 سامسونگ باشد؟

چند روز پیش شیائومی به همراه نسخه Extreme Edition از گوشی ردمی K50 یا همان ردمی K50 اولترا، از پرچمدار تاشوی میکس فولد 2 هم رونمایی کرد. نسل قبلی این گوشی سال گذشته روانه بازار شده بود.

فروش MIX Fold 2 امروز به طور رسمی در چین آغاز شد و تنها پنج دقیقه پس از آغاز فروش این گوشی، شیائومی اعلام کرد که تمامی موجودی این گوشی به اتمام رسیده است. البته کمپانی چینی در خصوص آمار دقیق فروش گوشی تاشوی جدیدش اطلاعات دقیق ارائه نداد؛ اما همین استقبال اولیه از این محصول فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

شیائومی میکس فولد 2؛ رقیب جدی گلکسی زد فولد 4 در بازار چین

مدل پایه MIX Fold 2 با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی قیمتی 1325 دلاری دارد؛ در حالی که نسخه بالاتر آن با 12 گیگ رم و 512 گیگ حافظه داخلی، حدود 1475 دلار قیمت خورده است. همچنین گران‌قیمت‌ترین نسخه از این گوشی تاشو نیز 12 گیگ رم و یک ترابایت حافظه داخلی داشته و با قیمت تقریبی 1770 دلار به بازار عرضه شد.

شیائومی میکس فولد 2

شیائومی میکس فولد 2 به یک صفحه نمایش بیرونی 6.5 اینچی مجهز است که از پانل‌های امولد E5 سامسونگ استفاده می‌کند. این صفحه نمایش رزولوشن فول اچ دی پلاس داشته و نرخ رفرش 120 هرتز را ارائه می‌کند.‌ بعلاوه، محافظت از این صفحه نمایش توسط لایه گوریلا گلس ویکتوس انجام می‌شود.

شیائومی میکس فولد 2 همچنین در حالت باز نیز یک صفحه نمایش اولد با اندازه 8.2 اینچ در اختیار دارد که رزولوشن 2.5K و نرخ رفرش 120 هرتزی دارد. این صفحه نمایش همچنین از لایه شیشه‌ای فوق باریک ساخته شده و دوربین سلفی را در زیر خود جای داده است.

شیائومی همچنین محصول جدید و تاشوی خود را به قدرتمندترین تراشه حال حاضر دنیای اندروید، یعنی کوالکام اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز کرده است. در کنار این چیپست، شاهد تعبیه 12 گیگابایت رم و حداکثر یک ترابایت حافظه داخلی در این گوشی هستیم. علاوه بر این، کلید پاور که بر روی قاب کناری گوشی قرار گرفته، حسگر اثر انگشت را در خود جای داده است.

شیائومی میکس فولد 2 همچنین از یک ماژول دوربین سه‌گانه با برند لایکا در پشت استفاده می‌کند. دوربین اصلی این گوشی 50 مگاپیکسلی است و از حسگرهای IMX766 بهره می‌برد. بعلاوه، در کنار این دوربین اصلی هم شاهد تعبیه یک حسگر 13 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین هشت مگاپیکسلی تله فوتو هستیم.

شیائومی میکس فولد 2

علاوه بر این، در قسمت جلوی MIX Fold 2 یک دوربین 20 مگاپیکسلی برای برقراری تماس‌های ویدیویی و ثبت سلفی‌ها قرار گرفته است.

گوشی جدید و تاشوی شیائومی به سیستم عامل اندروید 12 مجهز است و از رابط کاربری MIUI 13 شیائومی استفاده می‌کند. همچنین ظرفیت باتری این محصول 4500 میلی آمپر بوده و شارژ سریع آن با توان 67 وات انجام می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*