فیلم بتمن 2

هنوز ساخت فیلم بتمن 2 قطعی نیست!

در کامیک کان اخباری مبنی‌بر ساخت فیلم بتمن 2 – The Batman 2 منتشر شد، اما هم‌اکنون گزارشات ضدونقیضی در این باره به گوش می‌رسد.

اگرچه قسمت اول بتمن در باکس آفیس بسیار موفق عمل کرد و چندی قبل خبر ساخت دنباله‌ای برای آن هم رسما منتشر شد، اما طبق گزارشات جدید ورایتی، ساخت دنباله‌ی این فیلم هنوز چراغ سبز کمپانی برادران وارنر را دریافت نکرده است.

زمانی که فیلم بتمن در اوایل سال جاری اکران شد، موفقیت عظیمی کسب کرد و به درآمد 700 میلیون دلاری در جهان رسید. رسانه‌ی آی‌جی‌ان به قسمت اصلی این فیلم امتیاز 10 از 10 را داده است و درباره‌ی آن می‌گوید: «سبک خاصی که نویسنده در ساخت بتمن به کار برده، سبکی بی‌نظیر و آمیخته با خشونت و هیجان است. همین موضوع دلیل قانع کننده‌ای برای ساختن دنباله‌ی این فیلم محبوب است.»

باید دید که برنامه‌ی 10 ساله‌ای که دیوید زاسلاو، رئیس وارنر دیسکاوری، در نظر گرفته چگونه پیش می‌رود. او گفته است: «برنامه‌ای 10 ساله برای پروژه‌های خود داریم. دی‌سی پس از سال‌ها یکی از استودیوهای اصلی وارنر محسوب خواهد شد و دیگر به عنوان یک زیرمجموعه مستقل فعالیت نخواهد کرد.»

علی‌‎رغم مشکلات مطرح در استودیوی برادران وارنر، هنوز هم شانس زیادی برای ساخته شدن فیلم بتمن 2  وجود دارد. گفته می‌شود در صورت ساخته شدن ادامه‌ی ماجراجویی‌های بتمن، رابرت پتینسون به عنوان بازیگر نقش ناجی گاتهام بتمن و مت ریوز به عنوان کارگردان و نویسنده باز می‌گردند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*