موتورولا موتو تب G62

تبلت اقتصادی موتورولا موتو تب G62 با یک نمایشگر ۱۰.۶ اینچی معرفی شد

تبلت اقتصادی موتورولا موتو تب G62 با امکاناتی مثل یک نمایشگر بزرگ ۱۰.۶ اینچی، اسپیکرهای استریو دالبی اتموس و قیمت مناسب رونمایی شد.

موتورولا همانطور که وعده داده بود، از یک تبلت اقتصادی با چیپست اسنپدراگون ۶۸۰ و سیستم عامل اندروید ۱۲ رونمایی کرد. این تبلت یک رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی دارد که می‌توانید با یک کارت حافظه microSD آن را تا ۱ ترابایت ارتقا دهید. فراموش کردیم بگوییم نام این تبلت موتورولا موتو تب G62 است.

بدنه‌ی تبلت جدید موتورولا از فلز بوده و یک نمایشگر ۱۰.۶ اینچی LCD با رزولوشن ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل در جلوی آن نقش بسته است. این تبلت به دو دوربین مجهز است. یکی دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی و دیگری دوربین ۸ مگاپیکسلی پشتی که زاویه دید ۱۱۸ درجه‌ای دارد.

موتورولا موتو تب G62

طراحی قاب پشتی موتورولا موتو تب G62 دو رنگ است و آب را به خوبی دفع می‌کند. در زیر این قاب یک باتری ۷۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی حضور پیدا کرده که از طریق پورت USB-C با توان ۲۰ واتی شارژ می‌شود. از دیگر امکانات برجسته این تبلت اندرویدی می‌توان به یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و اسپیکرهای چهارگانه با پشتیبانی از دالبی اتموس اشاره کرد.

موتورولا این تبلت را در یک رنگ ولی دو نسخه LTE و Wi-Fi عرضه می‌کند. مدل وای فای با قیمت 200 دلاری عرضه می‌شود، در حالی که قیمت نسخه LTE آن ۲۲۶ دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. قیمت 20 دلاری نیست 200 دلاریه لطفا تصحیح کنید