زوتی T300

زوتی T300 توسط پارس خودرو به ایران وارد می‌شود + مشخصات فنی و عکس

زوتی T300 توسط پارس خودرو ثبت سفارش شده و به زودی وارد ایران خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات زوتی تی 300 آشنا می‌شویم.

شرکت پارس خودرو به عنوان زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا به تازگی برای واردات اولین محموله خودرو زوتی T300 فرایند ثبت سفارش را انجام داده و هم‌اکنون مدل‌هایی از این شاسی بلند چینی برای انجام تست‌های لازم نیز در ایران حضور دارند. این شاسی بلند چینی در بهار سال 1402 به شکل رسمی به بازار عرضه خواهد شد. همچنین این خودروساز پس از واردات کامل سری نخست این خودرو قصد دارد آن را شکل CKD مونتاژ و به بازار عرضه کند.

مشخصات فنی زوتی T300

زوتی T300

زوتی T300 با یک پیشرانه 1.5 لیتری در دو نوع توربوشارژ و تنفس طبیعی به بازارهای جهانی عرضه شده که موتور توربوشارژ این خودرو می‌تواند قدرتی برابر با 144 اسب بخار و گشتاور 215 نیوتن‌متر را به تولید برساند. مدل تنفس طبیعی نیز قادر به تولید قدرتی برابر با 112 اسب بخار و گشتاور 143 نیوتن‌متر است. قدرت تولید شده از این پیشرانه‌ها نیز توسط گیربکس CVT به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند.

امکانات ایمنی و رفاهی

زوتی T300

از مهم‌ترین امکانات این شاسی بلند چینی می‌توان به صندلی برقی راننده و سرنشین، سیستم ورود و خروج بدون کلید، استارت دکمه‌ای، کروز کنترل، سانروف برقی، سقف پانوراما، آینه‌های برقی، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، دوربین و سنسور عقب، نمایشگر لمسی 8 اینچی، سیستم سنجش باد لاستیک‌ها، کیسه هوای ایمنی و سیستم‌های کمکی ترمز ABS، EBD، HBA، TCS، ESC، HSA اشاره کرد.

قیمت

زوتی T300

این خودرو در بازارهای جهانی با قیمت حدود 10 هزار دلار به فروش می‌رسد و احتمال دارد با قیمت 700 تا 800 میلیون تومان به بازار ایران راه پیدا کند. از رقبای این خودرو نیز می‌توان به ام وی ام ایکس 22 پرو و چانگان سی اس 35 پلاس اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*