پیکاپ فوتون G7

پیکاپ فوتون G7 با قیمت عجیب و غریب در آگهی های فروش

ایران خودرو دیزل به تازگی مراحل تحویل پیکاپ فوتون G7 به مشتریان را آغاز کرد و در همین راستا مالکان در آگهی‌های فروش برای آن قیمت نجومی را در نظر گرفتند.

ایران خودرو دیزل که در ابتدای بهمن 1401 نخستین طرح فروش فوتون تونلند G7 را به شکل اینترنتی به اجرا درآورده بود، به تازگی فرایند تحویل این خودرو به مشتریان را آغاز کرد. در همین راستا مالکان و فعالان بازار در آگهی‌های فروش برای این پیکاپ جدید بازار ایران قیمت نجومی را در نظر گرفتند.

قیمت پیکاپ فوتون G7 در بازار آزاد

در حالی که پیکاپ فوتون تونلند G7 با احتساب تمام هزینه‌ها با قیمت 1 میلیارد و 238 میلیون تومان به مشتریان عرضه شد، اما در بازار آزاد مالکان و فعالان بازار برای آن قیمت 3 میلیارد و 500 میلیون تومان تا 3 میلیارد و 700 تومان را در نظر گرفتند.

پیکاپ فوتون G7

گفتنی اس این پیکاپ چینی به یک موتور 2 لیتری توربو با استاندارد یورو 6 و فناوری پاشش مستقیم سوخت مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 238 اسب بخار و گشتاور 360 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک ZF به چرخ‌ها انتقال پیدا می‌کند.

پیکاپ فوتون G7

از امکانات این خودرو می‌توان به قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب، کنترل حرکت در سراشیبی، سیستم پایش فشار باد تایرها ، پدل شیفتر، کروز کنترل، استارت دکمه‌ای، گرم‌کن صندلی‌های جلو، صندلی 6 حالته برقی راننده، تنظیم حالت رانندگی اسپرت، عادی و اکونومی، تنظیم حالت انتقال قدرت (AUTO-2H-4H-4L)، نمایشگر 10.25 اینچی لمسی مالتی مدیا، سنسور دنده عقب، آینه‌های تاشوبرقی، دوربین 360 درجه، 6 ایربگ ایمنی و سیستم تهویه اتوماتیک اشاره کرد.