مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام همراه اول

مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام همراه اول در 21 اسفند ماه برگزار می‌شود

مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام همراه اول در 21 اسفند 1401 برگزار می‌شود. در این جلسه قرار است درباره افزایش سرمایه تصمیم‌گیری شود.

ساعت 10 صبح روز یکشنبه 21 اسفند 1401 جلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت ارتباطات سیار ایران در ساختمان ستاره ونک تهران برگزار می‌شود و طی آن در خصوص افزایش سرمایه تصمیم‌گیری خواهد شد.

در همین راستا اپراتور همراه اول از تمامی سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحبان سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت کرده تا در این جلسه حضور پیدا کنند. همچنین در این جلسه در خصوص سایر مواردی که در صلاحیت تصمیم‌گیری مجمع عمومی فوق العاده است نیز بحث می‌شود.

برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام همراه اول

طبق اعلام همراه اول، بر اساس قانون تجارت آن دسته از سهامدارانی که قصد حضور در جلسه مجمع را دارند، می‌توانند با همراه داشتن کارت ملی برای اشخاص حقیقی، وکالت نامه رسمی برای نمايندگان سهامداران و همچنين معرفی نامه معتبر کتبی برای نمايندگان اشخاص حقوقی به همراه کارت ملی شخص معرفی شده در ساعات اداری روز سه شنبه مورخ 16 اسفند ماه و روز شنبه مورخ 20 اسفند ماه به آدرس «تهران، ميدان ونک، خيابان ملاصدرا، جنب سازمان بورس و اوراق بهادار، پلاک 17، طبقه دوم، واحد 5، اداره امور سهام شرکت ارتباطات سیار ایران» مراجعه کرده و برگه حضور در جلسه را دریافت کنند.

گفتنی است اپراتور همراه اول برای رفاه حال سهامداران امکانی را فراهم کرده تا بتوانند به شکل زنده جلسه این مجمع را از طریق سایت این شرکت به آدرس live.mci.ir مشاهده کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*