سریال The Last of Us

اگر به سریال The Last of Us علاقه دارید، این 7 سریال را از دست ندهید

اگر به سریال The Last of Us علاقه‌مند هستید، در اینجا فهرستی از ۷ سریال با ویژگی‌ها و داستانی مشابه د لاست آف آس را معرفی می‌کنیم.

سریال د لست آف آس بر اساس مجموعه بازی‌هایی با همین نام ساخته شد و به‌سرعت بین کاربران علاقه‌مند به فیلم‌های اکشن-ماجراجویی محبوب شد. اگر شما هم از حس شجاعت و پیروزی لذت می‌برید، قطعاً از این سریال هم لذت خواهید برد.

جوئل و الی، دو شخصیت اصلی سریال “The Last of Us” یا «آخرین بازمانده از ما» حسابی دل طرفداران را برده‌اند. اما شاید برای شما هم جالب باشد که بخواهید سریال‌های دیگری شبیه به د لست آف آس را هم ببینید. اگر شما هم جزو این دسته از کاربران هستید، این پست دقیقاً برای شماست.

سریال‌هایی با تم مشابه سریال The Last of Us

سریال Z Nation – ملت زامبی‌ها

سریال Z Nation - ملت زامبی‌ها

مجموعه Z Nation، سریالی در مورد بازماندگانی است که تلاش می‌کنند در بین آمریکای پر از زامبی زنده بمانند. این سریال با گروهی از بازماندگان شروع می‌شود که با امید به یافتن آزمایشگاهی برای درمان این بیماری واگیردار، می‌خواهند به کالیفرنیا بروند. در طول این مسیر، آن‌ها با موانع مختلفی مثل انبوهی از زامبی‌ها، سایر گروه‌های بازماندگان و یا یک دانشمند دیوانه روبرو می‌شوند.

شما در این سریال تلویزیونی، داستان گروهی را به رهبری مردی به‌نام «مورفی» دنبال خواهید کرد که توسط یک زامبی گاز گرفته شده، ولی تبدیل به زامبی نشده است. دقیقاً مثل اتفاقی که برای الی در سریال آخرین بازمانده رخ داده است.

سریال The Walking Dead – مردگان متحرک

سریال The Walking Dead - مردگان متحرک

د واکینگ دد، یکی از جذاب‌ترین سریال‌های پساآخرالزمانی است که براساس کتاب کمیک اثر رابرت کیرکمن و تونی مور، ساخته شده است. این سریال، داستان گروهی از بازماندگان را روایت می‌کند که توسط یک افسر سابق پلیس به‌نام ریک گرایمز هدایت می‌شوند. آن‌ها در دنیایی که مملو از زامبی شده، به‌دنبال جایی برای زیستن هستند.

گروهی از این افراد باید با زامبی‌ها بجنگند (یا مثل گروه واکرها، آن‌ها را زندانی کنند) و برخی دیگر نیز باید برای یافتن پناهگاه‌هایی امن و بازسازی زندگی خود و اطرافیانشان تلاش کنند. سریال The Last Of Us به‌خاطر داستان درام، شخصیت‌های پیچیده و خشونتی که دارد، شهرت زیادی پیدا کرده است. خلق شخصیت‌هایی عمیق که تماشاگران به‌خوبی با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنند هم در محبوبیت این سریال اثرگذار بوده است.

سریال The Witcher – ویچر

سریال The Witcher کمی شبیه به سریال The Last of Us

ویچر، یک سریال فانتزی بر اساس مجموعه بازی‌های کامپیوتری The Witcher است که داستان گرالت آف ریویا، یک شکارچی هیولا با توانایی‌هایی خارق‌العاده را دنبال می‌کند. او به قاره‌های مختلف کره زمین سفر می‌کند و باید در این مسیر با موجودات وحشتناکی روبرو شود.

او در طول سفر خودش با ینفر آف ونگربرگ، یک جادوگر توانمند و سیری، یک شاهزاده خانم جوان که به سرنوشت او هم مرتبط است، ملاقات می‌کند. این نمایش تلویزیونی پر از صحنه‌های اکشن، ماجراجویی و دسیسه است. جهان‌سازی در این فیلم عالی است و کاراکترها نیز همگی دوست‌داشتنی هستند. جلوه‌های ویژه این سریال نیز عالی هستند و صحنه‌های مبارزه در آن به‌خوبی طراحی شده‌اند.

سریال Chernobyl – چرنوبیل

سریال Chernobyl - چرنوبیل

چرنوبیل یکی از محبوب‌ترین و پرتماشاگرترین سریال‌های ساخته شده توسط کریگ مازن (که از قضا یکی از خالقان سریال The Last of Us هم هست) است. سریالی ساخته شده بر اساس داستان واقعی فاجعه هسته‌ای سال ۱۹۸۶ که در جمهوری سوسیالیستی شوروی اوکراین رخ داد. در این سریال می‌توانید هر آنچه که منجر به این فاجعه شد را ببینید. این سریال هم درست مثل د لست آف آس، تلاش مردم را برای زنده ماندن به‌تصویر می‌کشد.

شخصیت‌های اصلی این فیلم را گروهی از دانشمندان، سیاستمنداران و کارگران تشکیل می‌دهند که وظیفه بررسی و مهار این فاجعه اتمی را بر عهده دارند. این گروه همچنین باید وضعیت خانواده‌های بازماندگان را هم بررسی کنند. این سریال نشان می‌دهد که جهل سیاسی می‌تواند تمدن بشر را از بین ببرد.

سریال The 100

سریال ۱۰۰

۱۰۰ یک سریال پساآخرالزمانی علمی-تخیلی است که داستان گروهی از ۱۰۰ دانش‌آموزش فرستاده شده به ۹۷ سال پس از یک آخرالزمان هسته‌ای ویران‌کننده تمدن بشریت را روایت می‌کند. نوجوانانی که در فضا متولد شده و رشد کرده‌اند و باید یاد بگیرند که چگونه می‌توانند از یک سیاره خطرناک و ناشناخته، جان سالم به‌در ببرند.

اما در این مدت، آن‌ها باید از پس چالش‌های پیش روی خود برآیند و درست مثل کاراکترهای سریال The Last of Us، روابطشان را با هم بسازند. در حالی که آن‌ها تلاش می‌کنند تا زندگی جدیدی را روی زمین تجربه کنند، باید در این بین مراقب جناح‌های رقیب، موجودات مرموز و انواع خطرات موجود باشند. در این مجموعه تلویزیونی توجه ویژه‌ای روی ویژگی های رهبری، اخلاق‌مداری و میل به بقا در کاراکترهای اصلی شده است. همه این‌ها باعث شده‌اند تا سریال The 100 جایگزین بسیار خوبی برای سریال آخرین بازمانده ما باشد.

سریال All of Us Are Dead – ما همه مرده‌ایم

سریال All of Us Are Dead - ما همه مرده‌ایم

سریال All of Us Are Dead شبیه سریال The Last of Us

سریال کره‌ای ما همه مرده‌ایم یا All of Us Are Dead، یک درام گیرا و پر تعلیق است که در آن گروهی از دانش آموزان دبیرستانی پس از شیوع زامبی‌ها در مدرسه خود، به‌دام افتاده‌اند. آن‌ها باید با شرایط به‌وجود آمده سریع‌تر کنار بیایند و تلاش کنند تا به دام زامبی‌ها نیفتند.

درست مثل سریال آخرین بازمانده ما، این مجموعه نیز مملو از صحنه‌های اکشن و لحظات دلخراش است که نفس شما را در سینه حبس نگه می‌دارند. اما همه چیز در این سریال به زامبی‌ها معطوف نمی‌شود. تعامل و رفتار شخصیت‌ها با یکدیگر، بیشتر شما را شیفته خواد خواهد کرد.

سریال Doom Patrol – دووم پاترول

سریال Doom Patrol - دووم پاترول

دووم پاترول، یک سریال تلویزیون درمورد گروهی از رانده‌شدگان با قدرت‌هایی استثنایی است که جهان به آن‌ها آسیب سختی وارد کرده است. آن‌ها برای انتقام از جهان هستی دور هم جمع شده‌اند تا از قدرت و توان خود در این راه استفاده کنند.

این برنامه تلویزیونی در اصل ترکیبی از اکشن، درام و کمدی است. در این فیلم کاراکترها تمرین می‌کنند که علیرغم تمام کمبودها و کاستی‌ها، یکدیگر را بپذیرند.

اما آیا شما هم سریالی را می‌شناسید که شبیه به د لست آف آس باشد؟ اگر می‌شناسید، خوشحال می‌شویم که آن را با ما و دیگر کاربران محترم گجت نیوز به‌اشتراک بگذارید تا به این فهرست اضافه کنیم. برای ارتباط با ما می‌توانید از طریق بخش نظرات همین مقاله استفاده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*