پیکاپ KMC T8 امدادی کرمان موتور

پیکاپ KMC T8 به ناوگان امدادی کرمان موتور پیوست

کرمان موتور از ورود پیکاپ دو دیفرانسیل KMC T8 به ناوگان امدادی خود خبر داد. وانت کی ام سی تی 8 به‌زودی آماده ارائه خدمات به مشتریان می‌شود.

KMC T8 که از سال 1399 به‌عنوان اولین پیکاپ دو دیفرانسیل کرمان موتور به بازار معرفی شد، حالا با تغییرات ظاهری دیدنی به ناوگان امدادی این شرکت می‌پیوندد. در واقع کرمان موتور تنها شرکت در ایران با اتومبیل‌های امدادی دو دیفرانسیل به‌حساب می‌آید؛ اتفاقی که خدمت‌رسانی هرچه تمام و کمال‌تر به مشتریان نیازمند امداد را فراهم خواهد کرد.

پیکاپ KMC T8، گزینه تازه‌معرفی‌شده کرمان موتور برای طرح امداد نوروزی

نمای جلو پیکاپ KMC T8 امدادی کرمان موتور

پیکاپ تی 8 که مدتی است آماده‌سازی آن برای امدادرسانی آغاز شده، از 20 اسفند 1401 در قالب طرح امداد نوروزی کرمان موتور شروع به کار خواهد کرد. این پیکاپ دو دیفرانسیل قرار است به مشتریان کرمان موتور، خودروسازان بم و سایرین خدمات ارائه بدهد. با توجه به ماهیت خود و سیستم دو دیفرانسیلی هم که دارد، به‌ویژه در مناطق دوردست، ناهموار و نامساعد از منظرهای مختلف به کمک رانندگان خواهد آمد.

از جمله تجهیزاتی که کی ام سی تی 8 با آن‌ها راهی جاده‌های ایران می‌شود می‌توان مخزن آب، پمپ باد، اینورتر و جعبه ابزار هوی دیوتی را ذکر کرد. ضمن این، در ناحیه عقب این پیکاپ نوعی کانوپی پیاده‌سازی شده که از 3 ناحیه دارای ورودی به‌همراه قفل‌های داخلی است. همچنین ناحیه عقب آن به‌شکل الکتریکی باز و بسته می‌شود. کرمان موتور کشوهایی با ظرفیت حمل بار 200 کیلوگرمی را هم روی این پیکاپ دو دیفرانسیل تعبیه کرده است. نهایتاً اینکه می‌توان به نورپردازی محفظه داخلی آن اشاره کرد.

نمای جلو کی ام سی تی 8 ناوگان کرمان موتور

قوای محرکه پیکاپ KMC T8 را یک پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ با قدرت 174 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتون متر تامین می‌کند. این قدرت هم به‌وسیله گیربکس 6 سرعته دستی به دو محور این پیکاپ کرمان موتور منتقل می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*