سوبا M4

شرایط فروش و قیمت نهایی سوبا M4 فردا موتورز اعلام شد

شرایط فروش و قیمت نهایی سوبا M4 فردا موتورز اعلام شد. فردا موتورز مینی ون SUBA M4 را برای نخستین بار به بازار عرضه کرد.

شرکت فردا موتورز برای نخسین بار مینی ون سوبا M4 را در اسفند 1401 به بازار عرضه کرد. مشتریان با مراجعه به نمایندگی‌های رسمی این خودروساز بخش خصوصی می‌توانند این خودرو را خریداری کنند. در ادامه با جزئیات شرایط فروش سوبا M4 فردا موتورز آشنا خواهیم شد.

شرایط فروش سوبا M4 فردا موتورز 

در این طرح فروش شرکت فردا موتورز سوبا M4 را با قیمت 2 میلیارد و 300 میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌کند. در این طرح سود مشارکت 18 درصد و موعد تحویل نیز 90 روز کاری اعلام شده است. مشتریان می‌توانند این خودرو را در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری، آبی روشن، آبی تیره و سبز روشن با پیش‌پرداخت 1 میلیارد و 600 میلیون تومان سفارش دهند. همچنین این خودرو از 5 سال گارانتی یا 100 هزار کیلومتر پیمایش نیز بهره می‌برد.

سوبا M4

گفتنی است سوبا ام 4 به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژر TGDi مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 195 اسب بخار و گشتاور 285 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه تر به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. این خودرو در حالی با قیمت مصوب 2 میلیارد و 300 میلیون تومان به بازار ایران عرضه شده که در بازارهای جهانی بین 18 تا 23 هزار دلار قیمت دارد.