شارژ ۲۶۰ واتی اینفینیکس

اینفینیکس با رونمایی از فناوری شارژ ۲۶۰ واتی سیمی و ۱۱۰ واتی بی‌سیم برای تلفن همراه، طوفان به پا کرد

کمپانی اینفینیکس از فناوری شارژ ۲۶۰ واتی سیمی و ۱۱۰ واتی بی‌سیم خودش رونمایی کرد که در عرض ۱۰ و ۱۶ دقیقه گوشی شما را شارژ کامل می‌کنند!

ظاهراً چینی‌ها به پیشگامان صنعت فناوری باتری موبایل تبدیل شده‌اند. همین چند روز پیش بود که آنر و شیائومی از فناوری‌های نوآورانه باتری جامد رونمایی کردند که به گوشی‌های نسل آینده اجازه می‌دهد باتری بزرگ‌تری را با همان ابعاد و اندازه در خودشان جای دهند. حالا هم یک شرکت نه چندان مطرح چینی به‌نام اینفینیکس، از فناوری شارژ ۲۶۰ واتی سیمی و ۱۱۰ واتی بی‌سیم خودش رونمایی کرده که فوق‌العاده چشمگیر است.

 بیشتر بخوانید:

آنر با یک باتری سیلیکون کربن جدید، شارژدهی گوشی‌ها را دگرگون می‌کند

پس از آنر، حالا شیائومی هم از باتری انقلابی خود برای گوشی‌ها رونمایی کرد

شارژ ۰ تا ۱۰۰ در عرض ۸ دقیقه!

در واقع تنها یک دقیقه زمان لازم است تا باتری گوشی توسط این فناوری ۲۵ درصد شارژ شود و برای شارژ کامل هم تنها به ۸ دقیقه زمان احتیاج خواهد داشت. اگر هم بخواهید به‌صورت بی‌سیم باتری گوشی را شارژ کنید، شارژ وایرلس اینفینیکس تنها به ۱۶ دقیقه زمان احتیاج دارد.

شارژ ۲۶۰ واتی اینفینیکس

این فناوری ۹ ماه بعد از معرفی فناوری شارژ‌ ۱۸۰ واتی Thunder Charge کمپانی اینفینیکس رونمایی می‌شود. نسل جدید این تکنولوژی ارتقا پیدا کرده از یک باتری دوگانه 8C به یک باتری تکی 12C با طراحی مدار ۴ پمپ است که به‌صورت هوشمندانه نیروی لازم را تشخیص می‌دهد و تعداد پمپ‌های شارژ مورد نیاز را به آن اختصاص خواهد داد.

بیانیه مطبوعاتی رسمی Infinix نشان می‌دهد که این فناوری شارژ ۹۸.۵ درصد کارآمد است و آزمایش‌ها روی یک باتری ۴،۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نشان داده که بعد از ۱۰۰۰ چرخه شارژ، همچنان ۹۰ درصد از ظرفیت باتری در دسترس مانده است. شرکت چینی اینفینیکس برای فناوری شارژ ۲۶۰ واتی از ترکیب مواد GaN و زیرساخت مدار AHB با چگالی توان بالا، ابعاد کوچک و کنترل شارژ‌ ایمن استفاده کرده است. کابل شارژ مورد استفاده نیز بسیار مهم است. در همین راستا سازنده کابلی را تولید کرده که می‌تواند حداکثر ۱۳ آمپر جریان را انتقال دهد تا توان ۲۶۰ واتی شارژ هیچ مشکل امنیتی به‌وجود نیاورد.

شارژ ۲۶۰ واتی اینفینیکس

آداپتور شارژ ۲۶۰ واتی اینفینیکس

فناوری شارژ بی‌سیم ۱۰۰ واتی این کمپانی نیز از کویل‌های سفارشی حساس کوچک با معماری متفاوت استفاده می‌کند. در اینجا سیم پیچ‌های کمتر اما پهن‌تری در همان فضا استفاده شده که مقاومت داخلی را کاهش می‌دهد و متعاقباً از افزایش دمای گوشی در حین شارژ جلوگیری می‌کند. سازنده از یک شارژر بی‌سیم ۱۱۰ واتی سفارشی نیز با طراحی کویل دوگانه هم برای شارژ عمودی و هم افقی رونمایی کرده است. این شارژر از یک فن در پایه خودش بهره می‌برد که به بهبود خروج گرما کمک می‌کند.

در کنار این فناوری‌های شارژ استاندارد، ما شاهد حضور شارژ معکوس، شارژ بای پس و شارژ چند پروتکلی نیز هستیم. این فناوری‌ها همچنین با سایر پروتکل‌ها از جمله Power Delivery 3.0 نیز سازگار هستند. اینفینیکس تأیید کرده که این فناوری جدید امسال با گوشی‌های سری Infinix Note در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*