قیمت اتریوم

پیش‌بینی قیمت اتریوم ؛ چرا ارزهای دیجیتال جدید می‌توانند در سال 2023 جایگزین سرمایه گذاری بهتری نسبت به اتریوم باشند؟

اتریوم ماه فوریه فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشت، توانست مقاومت 1600 دلاری را بشکند و به نظر می‌رسد که قیمت ارز اتریوم قرار است حتی از این هم بالاتر برود و همین موضوع شاید دلیل خوبی در بین ارزهای دیجیتال برای خرید ارز اتریوم باشد.

اگر بخواهیم منصف باشیم، در سال جدید شرایط برای کل بازار ارزهای دیجیتال بهتر بوده است، به طوری که همه آلتکوین‌های اصلی بیش از 40 درصد بازدهی را برای دارندگان خود ثبت کرده‌اند.

نکته قابل ذکر این است که غول پرداخت ویزا اکنون در حال آزمایش پرداخت‌های یو اس دی کوین USDC است که بر بستر بلاک چین اتریوم کار می‌کند.

به عبارت دیگر، اعتماد نام‌های بزرگی مانند ویزا Visa به اتر ETH به این معنی است که می‌توانیم انتظار داشته باشیم روند صعودی جدیدی در راه باشد.

همه این اطلاعات به یک سال سودآور برای آلتکوین پیشرو اشاره می‌کند، اما به نظر می‌رسد بسیاری از سرمایه‌گذاران بر این باورند که پروژه‌های جدیدی مانند فایت اوت Fight Out (FGHT)، سی پلاس چارج C+Charge (CCHG) و روبوت ارا RobotEra (TARO) گزینه بهتری برای سبد سرمایه گذاری شما هستند.

آیا روند صعودی قیمت ادامه خواهد داشت؟

سرمایه گذاران مطمئن بودند که پس از انجام ادغام مورد انتظار ETH در 15 سپتامبر، بازده بیشتری خواهند دید. با این حال، به دلیل بازار نزولی، نتیجه واقعاً انتظارات را برآورده نکرد.

پس از به‌روزرسانی مرج، قیمت اتر از 1600 دلار به سطح 1000 دلار کاهش یافت. این روند نزولی تا ژانویه ادامه داشت تا زمانی که سرمایه‌گذاران در نهایت شاهد افزایش قیمت‌ خوب بودند.

قیمت اتریوم

بنیانگذار اتریوم، ویتالیک بوترین، اظهار داشت که این پلتفرم بر بهبودهای فنی بیشتر و پذیرش گسترده‌تر تمرکز خواهد کرد.

در زمان نگارش این مقاله، اتریوم در سطح 1600 دلار پرقدرت ایستاده است و با افزایش قیمت اخیر، می‌توانیم شاهد رسیدن آن به 2500 دلار در سه ماهه دوم 2023 باشیم.

در ادامه یک جدول خلاصه از نظرات چندین متخصص در مورد تحولات قیمت ارز اتریوم در طول سال 2023 را خواهید دید:

قیمت اتریوم

همانطور که می‌بینید، به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران بر این باورند که برای اتریوم سالی پررونق و با بیشترین افزایش در سه ماهه دوم پیش‌بینی می‌شود.

دلیل این‌که آنها بر این باورند که سه ماهه دوم سال 2023 بزرگترین دستاوردهای چشمگیری را به همراه خواهد داشت، به‌روزرسانی مورد انتظار شانگهای است که منجر به افزایش قیمت نیز خواهد شد.

همه این‌ها باید دلیل کافی برای سرمایه گذاری شما در اتریوم باشد، اما فقط به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری بلند مدت.

اکنون نگاهی به برخی پروژه‌هایی خواهیم داشت که انتظار می‌رود بازدهی بیشتری را در زمان کوتاه‌تر به ارمغان بیاورند.

فایت اوت (FGHT)

Fight توکن جدیدی در بازار کریپتو مبتنی بر حرکت برای کسب درآمد (move-to-earn) است که می‌خواهد صنعت تناسب اندام را برای همیشه تغییر دهد!

این پلتفرم استفاده نوآورانه از بلاک چین، وب 3 و ورودی ورزشکاران در سطح جهانی را به منظور ایجاد اپلیکیشنی که به کاربران خود برای پیشرفت تمریناتشان توکن پرداخت می‌کند، ترکیب می‌کند.

کاربران به رژیم‌های تمرینی متناسب با هر فردی که می‌خواهد در حین حرکت درآمد کسب کند، دسترسی خواهند داشت!

به جای ردیابی حرکات ساده مانند پیاده‌روی، فایت اوت FGHT قادر خواهد بود تمرینات پیچیده‌ای مانند وزنه‌برداری و غیره را ثبت کند.

این تیم همچنین یک زنجیره باشگاه ورزشی در دنیای واقعی راه‌اندازی خواهد کرد که در آن اعضا می‌توانند از تجهیزات پیشرفته ای استفاده کنند که با این پلتفرم کار می‌کند.

همه این‌ها یک هیجان رسانه‌ای ایجاد کرده است و بسیاری از کارشناسان رمزارز معتقدند که Fight Out پس از ورود به بازار به شدت محبوب خواهد شد.

سی پلاس چارج C+Charge (CCHG)

سی پلاس چارجC+Charge یک پروژه ارز دیجیتال سبز یا سازگار با محیط زیست است که به‌عنوان یک برنامه پرداخت همتا به همتا (P2P) برای شارژ وسایل نقلیه الکتریکی عمل می‌کند.

این برنامه به یک ردیاب موقعیت جغرافیایی مجهز خواهد شد تا به رانندگان کمک کند تا نزدیک‌ترین موقعیت شارژ تعیین‌شده را پیدا کنند و همچنین بفهمند که آیا یک خط انتظاری تشکیل شده است یا خیر.

رانندگان به دلیل استفاده از گزینه‌های حمل و نقل سازگار با محیط زیست، توکن‌های CCHG و اعتبار کربن دریافت خواهند کرد.

CCHG در حال حاضر در دسترس است و می‌توان آن را با قیمتی با تخفیف خریداری کرد، که به گفته کارشناسان با انتشار آن به شدت افزایش خواهد یافت.

روبوت ارا (TARO)

RobotEra یک پروژه کریپتوی جدید بازی برای کسب درآمد (P2E) است که هیاهوی زیادی در بین گیمرها ایجاد کرده است.

بازی در یک متاورس متشکل از هفت قاره مختلف غیرقابل تشخیص که نابود شده‌اند اتفاق می‌افتد.

برای انجام بازی، بازیکنان باید NFTهای ربات خود را دریافت کنند، که از آن برای استخراج زمین NFT، ایجاد شهرهای جدید، جستجوی قطعات یدکی برای مینت ربات‌های جدید و بسیاری موارد دیگر استفاده می‌کنند!

در قلب این پروژه، توکن بومی آن $TARO خواهد بود که برای تمام تراکنش‌های داخل متاورس Metaverse استفاده می‌شود.

روبوت ارا RobotEra اکنون در مرحله پیش فروش قرار دارد و انتظار می‌رود به زودی قیمت آن افزایش یابد. بنابراین، اگر می‌خواهید از این پروژه سود کسب کنید، زمانی برای تلف کردن وجود ندارد.

لایت کوین (LTC)

لایت کوین، آخرین مورد در این لیست کوینی است که به‌عنوان جایگزین ارزان‌تر و مقیاس‌پذیرتر برای بیت کوین عمل می‌کند.

مانند بقیه بازار، لایت کوینLTC نیز از اول ژانویه موفق شد رشد سالم بیش از 40 درصدی را ثبت کند و با اعلامیه اخیر در مورد گسترش همکاری آن با Mastercard در بازار اروپا، می‌توان انتظار رشد بیشتری را در ماه‌های آینده داشت.

نتیجه گیری

با معرفی فناوری‌های جدید در بلاک‌چین اتریوم و مقیاس‌پذیری بهتر، سرمایه‌گذاران مطمئن هستند که ارزش اتریوم به سیر صعودی خود ادامه خواهد داد.

حتی برخی از کارشناسان می‌گویند که اتریوم می‌تواند در پایان سه ماهه چهارم سال 2023 به مرز 3500 دلار برسد. همه این‌ها شاخص خوبی برای خرید ارز اتریوم هستند.

با این حال، این رشد نمی‌تواند با رشد مورد انتظار پیش فروش‌هایی مانند Fight Out، C+Charge و RobotEra مطابقت داشته باشد.

کارشناسان می‌گویند که این پروژه‌ها به دلیل اهرم هوشمند بلاک چین و ایده‌های منحصر به فرد، به راحتی رشد قیمت 30 تا 60 برابری را به ارمغان خواهند آورد.

منبع: نیپوتو

این مطلب توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*