سورن پلاس کد کلاس 57527

سورن پلاس کد کلاس 57527 چه تفاوتی با نسخه‌های قبلی دارد؟

سورن پلاس کد کلاس 57527 به‌تازگی در طرح فروش ایران خودرو به بازار عرضه شد؛ اما این نسخه با سایر نسخه‌های سورن پلاس چه تفاوتی دارد؟

ایران خودرو که طی هفته قبلا سورن پلاس کد کلاس 57527 را با قیمت 269 میلیون و 239 هزار تومان به مشتریان عرضه کرده بود، به‌تازگی لیست مشخصات آن را منتشر کرد که نشان می‌دهد این خودرو از لحاظ طراحی، مشخصات فنی و سطح امکانات همانند مدل 57522 بوده و فقط از لحاظ استاندارد جدید چراغ و سیم‌کشی تغییر پیدا کرده است.

تفاوت سورن پلاس کد کلاس 57527 با سایر نسخه‌ها

سورن پلاس کد کلاس 57527

در واقع سورن پلاس در این نسخه به استاندارد جدید چراغ روشنایی روز مجهز شده و اکنون علاوه بر روشن شدن دی‌لایت جلو، چراغ‌های عقب نیز همزمان به‌شکل پوزیشن لایت روشن خواهند شد. ایران خودرو برای نخستین بار از این استاندارد در سورن پلاس استفاده کرده و به همین دلیل ساختار سیستم برق آن نیز نسبت به سایر نسخه‌های متفاوت است.

گفتنی است این سدان ایران خودرو از یک موتور 1.6 لیتری EF7 بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 113 اسب بخار و گشتاور 153 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس 5 سرعته دستی نیز قدرت تولید شده از پیشرانه را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.

سورن پلاس کد کلاس 57527

همچنین این خودرو از امکاناتی چون پشتی برقی صندلی‌های جلو، تهویه اتوماتیک، دوربین و سنسور پارک عقب، نمایشگر لمسی، چراغ روشنایی روز جلو و عقب، رینگ آلومینیومی، آینه‌های تاشو برقی گرم‌کن‌دار، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، کروز کنترل، ترمزهای دیسکی جلو و کاسه از عقب، زیر آرنجی جلو و عقب، ترمز ABS و EBD، فرمان هیدرولیک، شیشه‌های عقب دودی و 2 ایربگ ایمنی بهره می‌برد.