نسخه جدید ChatGPT

نسخه جدید ChatGPT با قابلیت تبدیل متن به ویدیو در راه است + تاریخ انتشار

نسخه جدید ChatGPT با سرعت و قدرت بیشتر و از همه مهم‌تر ویژگی جذاب تبدیل متن به ویدیو در راه است. اما این هوش مصنوعی کی عرضه می‌شود؟

ربات چت ChatGPT و مدل زبانی GPT-3.5 هم اکنون در موتور جستجوی بینگ مایکروسافت به‌کار رفته است، ولی بسیاری از کاربرانی که از آن استفاده کرده‌اند معتقداند که سرعت کمی در تولید و نمایش نتایج دارد. اما بینگ با نسخه جدید این مدل زبان که GPT-4 نام دارد، می‌تواند نتایج جستجو را هوشمندانه‌تر و سریع‌تر به‌نمایش بگذارد. مایکروسافت می‌گوید این مدل زبانی هوش مصنوعی هفته آینده رسماً رونمایی خواهد شد.

نسخه جدید ChatGPT هفته آینده از راه می‌رسد

مدیرعامل مایکروسافت آلمان می‌گوید که این شرکت هفته آینده در رویدادی با عنوان “AI in Focus – Digital Kickoff” قصد دارد از مدل زبانی GPT-4 رونمایی کند. مدلی چندوجهی که امکانات کاملاً متفاوتی را نسبت به نسخه فعلی در اختیار کاربران می‌گذارد. یکی از آن‌ها تولید ویدیو از متن است.

نسخه جدید ChatGPT

در حال حاضر راهکارهای هوش مصنوعی OpenAI به شما اجازه می‌دهد از طریق ورودی متنی با آن ارتباط برقرار کنید. اما نسخه جدید ChatGPT دارای ویژگی چندوجهی است که به کاربران اجازه می‌دهد از راه‌های مختلفی از جمله متن، تصویر و صدا با آن ارتباط بگیرند.

این اولین باری نیست که ما در مورد مدل زبانی GPT-4 و توانایی تولید ویدیوی توسط آن می‌شنویم. ماه گذشته، ما شنیدیم که OpenAI مشغول کار روی اپلیکیشن موبایل چت GPT است که از مدل زبانی GPT-4 قدرت می‌گیرد. یکی از برجسته‌ترین قابلیت‌های این اپلیکیشن امکان ساخت ویدیو از طریق متن ورودی کاربر است.

اما علاوه بر قابلیت ساخت ویدیو، دستیار هوش مصنوعی چت جی‌پی‌تی به‌لطف مدل زبانی جدید خودش می‌تواند پاسخ‌های سریع‌تری را به کاربران ارائه کند. و البته از آنجا که مایکروسافت میلیاردها دلار روی شرکت OpenAI سرمایه‌گذاری کرده، بدیهی است که می‌خواهد نسخه جدید ChatGPT را به جستجوگر بینگ هم اضافه کند.