افزایش سرمایه همراه اول

سهامداران همراه اول با افزایش سرمایه 59 درصدی موافقت کردند

سهامداران در مجمع عمومی فوق‌العاده همراه اول موافقت کردند تا سرمایه این شرکت به میزان 59.33 درصد افزایش پیدا کند.

صبح روز یکشنبه 21 اسفند 1401 مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت ارتباطات سیار ایران با حضور 90 درصد سهامداران و به ریاست علی بقایی رییس هیئت مدیره این شرکت در ساختمان ستاره ونک تهران به شکل حضوری و آنلاین برگزار شد. از اقداماتی که در این مجمع در دستور کار قرار داشت می‌توان به استماع گزارش هیئت مدیره، حسابرس و بازرس قانونی و همچنین تصمیم‌گیری در خصوص افزایش سرمایه اشاره کرد.

موافقت سهامداران همراه اول با افزایش سرمایه

سیدعباس نوربخش، معاون مالی و تدارکاتی اپراتور اول به نیابت از مدیرعامل اپراتور همراه اول در این جلسه حضور پیدا کرد و گزارشی اجمالی از شاخص‌های مالی همراه اول را ارائه کرد. وی در ادامه گفته‌های خود با اشاره به تاریخچه‌ای از افزایش سرمایه این شرکت گفت شرکت ارتباطات سیار ایران در سال‌های 1393، 1397، 1398 و 1400 به ترتیب افزایش سرمایه 200، 560، 960 و 2800 میلیارد تومانی را تجربه کرده است.

معاون مالی و تدارکاتی اپراتور اول در ادامه بیان کرد با موافقت سهامداران برای افزایش سرمایه 59.33 درصدی، سرمایه شرکت ارتباطات سیار ایران از 4720 به 7520 میلیارد تومان افزایش پیدا خواهد کرد. وی از مزایای این افزایش سرمایه به استفاده از موضوع بند ف تبصره 2 قانون بودجه 1401، اصلاح ساختار مالی به منظور بهبود شرایط اعتباری شرکت نزد شبکه بانکی و همچنین جلوگیری از خروج وجه نقد از محل طرح‌های سرمایه‌گذاری شرکت اشاره کرد.

گفتنی است مجمع فوق العاده صاحبان سهام یک جلسه اختصاصی بوده که شرکت‌ها آن را با هدف بررسی موارد مهمی چون تغییرات در آمار سرمایه، تغییرات در قوانین و مقررات شرکت و افزایش سرمایه برگزار می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*