شیائومی ردمی نوت ۱۲

تصاویر و مشخصات شیائومی ردمی نوت ۱۲ فاش شد؛ یک میان رده حیرت انگیز

یک افشاگر تصاویر و مشخصات شیائومی ردمی نوت ۱۲ – Xiaomi Redmi Note 12 را چند روز پیش از رونمایی رسمی منتشر کرده که خبر از یک میان‌رده بسیار جذاب و خوش‌ساخت می‌دهد.

یکی از افشاگران دنیای موبایل به‌تازگی تصاویر باکیفیتی را از نسخه جهانی (گلوبال) گوشی ردمی نوت ۱۲ 4G در حساب توییتر خودش منتشر کرده است. این تصاویر محصولی هستند که شیائومی قصد دارد اواخر اسفند یا اوایل فروردین ماه رسما از آن پرده‌برداری کند. اما به‌جز این تصاویر، اطلاعات جذابی هم از این میان‌رده ایده‌آل به‌دست ما رسیده که آن‌ها را با شما به‌اشتراک می‌گذاریم.

تصاویر و امکانات شیائومی ردمی نوت ۱۲، میان‌رده ایده‌آل چینی

شیائومی ردمی نوت ۱۲

همانطور که از تصاویر شیائومی ردمی Note 12 پیداست، ما با یک محصول خوش‌ساخت طرف هستیم که علیرغم قیمت اقتصادی خودش، طراحی بسیار خوبی را با ضخامتی کم و فریم مسطح به‌سبک آیفون ۱۳ اپل ارائه می‌کند. نمایشگر این گوشی هم از نوع پانچ هول است که یک حفره در مرکز بالای آن برای میزبانی از دوربین سلفی ارائه می‌شود. پشت قاب آن هم طراحی ساده‌ای داشته که از طیف رنگی روشن و تیره استفاده می‌کند. رنگ‌بندی این گوشی سبز، مشکی و آبی خواهد بود.

اما در زیر قاب این گوشی چه‌خبر است؟ کوالکام به‌زودی از یک پردازنده میان‌رده جدید به‌نام اسنپدراگون ۶۸۵ رونمایی خواهد کرد و به‌نظر می‌رسد شیائومی ردمی نوت ۱۲ نخستین موبایل جهان لقب بگیرد که از این تراشه قدرت خواهد گرفت. این پردازنده می‌تواند سرعت پردازش سریع‌تر و عملکرد روان‌تری را نسبت به پردازنده اسنپدراگون ۶۸۰ ارائه کند.

شیائومی همچنین گوشی میان‌رده جدید خودش را به سیستم عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری سفارشی MIUI 14 مجهز کرده که ترکیب این دو می‌تواند تجربه کاربری خوب و روانی را در اختیار شما بگذارد. ظرفیت رم این گوشی ۴ گیگابایتی است و یک باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی نیز در زیر قاب حضور دارند.

یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی در جلوی این دستگاه قرار گرفته که سرعت و کیفیت خوبی دارد. در پشت آن هم یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی در کنار دو دوربین ۸ و ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته‌اند.

گوشی Xiaomi Redmi Note 12

گوشی‌ساز چینی به‌زودی از گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ رونمایی خواهد کرد. محصولی که گوشی‌های میان‌رده را به سطح جدیدی از عملکرد، سرعت و کاربرد می‌برد. همه‌چیز به‌زودی مشخص می‌شود.