مشخصات فنی گوشی ردمی نوت ۱۲ 4G

کل مشخصات فنی گوشی ردمی نوت ۱۲ 4G پیش از عرضه جهانی فاش شد

افشاگران کل مشخصات فنی گوشی ردمی نوت ۱۲ 4G را پیش از عرضه جهانی فاش کردند. Redmi Note 12 4G، میان‌رده جذاب و خوش‌ساخت شیائومی است.

ردمی خودش را آماده عرضه جهانی گوشی‌های میا»‌رده محبوب سری ردمی Note 12، ردمی A2 و ردمی 12C می‌کند. با توجه به اینکه گوشی‌های ردمی نوت ۱۲ فایوجی، نوت ۱۲ پرو فایوجی و پرو پلاس فایوجی هم اکنون وارد بازار چین شده‌اند، بنابراین ما همه‌چیز را در مورد آن‌ها می‌دانیم. اما حالا گزارش جدیدی منتشر شده که مشخصات فنی گوشی ردمی نوت ۱۲ 4G را به‌طور کامل فاش می‌کند.

مشخصات فنی ردمی نوت ۱۲ 4G

اول از همه باید به ابعاد ۱۶۵.۶۶ در ۷۵.۹۷ در ۷.۸۵ میلی‌متری این گوشی و وزن ۱۸۳.۵ گرمی آن اشاره کرد. این اعداد نشان می‌دهند که گوشی میان‌رده جدید شیائومی از ابعاد، ضخامت و وزن ایده‌آلی برخوردار است. سپس به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED آن می‌رسیم که یک حفره در مرکز آن برای میزبانی از یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی قرار دارد. نمایشگری که رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی دارد.

در پشت قاب گوشی یک ماژول دوربین مستطیلی حضور دارد که از سه دوربین به‌علاوه یک فلاش LED میزبانی می‌کند. داخل این ماژول، سنسور دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در کنار یک سنسور ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو حضور دارد.

مشخصات فنی گوشی ردمی نوت ۱۲ 4G

گوشی ردمی نوت ۱۲ 4G از چیپست اسنپدراگون ۶۸۰ کوالکام قدرت می‌گیرد، فناوری رم آن LPDDR4x و حافظه داخلی آن هم UFS 2.2 است. یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در زیر قاب آن وظیفه تأمین انرژی گوشی را بر عهده دارد که با توان ۳۳ واتی به‌سرعت شارژ می‌شود. در بخش نرم افزری این گوشی شاهد حضور اندروید ۱۳ و پوسته سفارشی MIUI 14 هستیم. از دیگر امکانات این گوشی میان‌رده نیز باید به حسگر اثر انگشت روی فریم جانبی، وای فای دوال بند، NFC، بلوتوث ۵.۰ و گواهی ضد پاشش آب IP53 برای بدنه اشاره کرد.

شیائومی این گوشی را در یک پیکربندی با ۴ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی و برچسب قیمتی ۲۷۹ یورو وارد بازارهای اروپایی می‌کند. رنگ‌بندی آن را هم نسخه‌های خاکستری، سبز و آبی تشکیل می‌دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*