ست ماوس و کیبورد بیسیم جدید شیائومی

ست ماوس و کیبورد بیسیم جدید شیائومی با عمر باتری طولانی معرفی شدند

ست ماوس و کیبورد بیسیم جدید شیائومی به‌نام Xiaomi Wireless Keyboard and Mouse Set 2 با طراحی زیبا و قیمت کمتر از ۱۵ دلاری معرفی شد.

شیائومی از یک وسیله جانبی جدید برای کامپیوترها و لپ تاپ‌ها در چین رونمایی کرد. محصول جدید شیائومی که Xiaomi Wireless Keyboard and Mouse Set 2 نام دارد، یک ست ماوس و کیبورد بیسیم برای کاربران کامپیوترهای شخصی است که تغییرات مثبت و مفیدی را نسبت به نسل قبلی ارائه می‌کند.

این کیبورد و ماوس، ظاهر بهینه شده و بهبود یافته‌ای را در بر می‌گیرند که می‌تواند باعث راحتی استفاده کاربران در طولانی مدت شود. به‌طور مثال ماوس این مدل جدید فقط ۴۵ گرم وزن دارد که در مقایسه با ماوس ۶۰ گرمی مدل قبلی، خیلی سبک‌تر است. اما کیبورد جدید آن با وزن ۵۳۴ گرم، کمی سنگین‌تر از نسخه قبلی (۵۰۰ گرم) شده است. البته برخلاف ماوس‌ها، وزن پایین‌تر کیبورد ملاکی برای بهتر بودن آن نیست.

ست ماوس و کیبورد بیسیم شیائومی

این کیبورد از دکمه‌های micro-arc با پرتاب ۲.۵ میلی‌متری بهره می‌برد. نه تنها دارای دکمه‌های ردیف عددی در سمت راست خودش است، بلکه ۱۲ دکمه سری F را هم در بخش بالایی خود ارائه می‌کند.

در آن سمت، ماوس Set 2 شیائومی دقت ۱۰۰۰ dpi را ارائه می‌کند و با یک گیرنده ۲.۴ گیگاهرتزی USB-A همره است که برای اتصال بی‌سیم باید آن را به کامپیوتر یا لپ تاپ خود متصل کنید. شیائومی می‌گوید که این نسل جدید عمر باتری بهتری نسبت به Set 1 دارند. گرچه اشاره‌ای به میزان آن نکرده است. و اینکه در نسل جدید شما باید از باتری‌های قلمی AA (به‌جای باتری‌های AAA) استفاده کنید.

قیمت ست ماوس و کیبورد بیسیم شیائومی

شیائومی این ست ماوس و کیبورد جدید را ۱۵ دلار قیمت‌گذاری کرده است. این قیمت‌گذاری رقابتی، کار را برای هر رقیبی سخت می‌کند!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*