شیائومی ردمی A2

مشخصات فنی و طراحی گوشی اقتصادی شیائومی ردمی A2 لو رفت

رندرهای گوشی اقتصادی شیائومی ردمی A2 به‌همراه مشخصات فنی آن منتشر شد. یک موبایل ارزان قیمت چینی که ۱۰۰ یورو قیمتش خواهد بود.

شیائومی خودش را آماده رونمایی از یک گوشی اقتصادی و ارزان قیمت جدید به‌نام ردمی A2 می‌کند. محصولی که قرار است به‌عنوان جانشین ردمی A1 و +A1 معرفی شود. این گوشی قرار است وارد بازارهای خاورمیانه از جمله ایران شود. هرچند که به اروپا هم خواهد رفت.

اکنون وب‌سایت WinFuture، تصاویر رندر سه‌بعدی این محصول را منتشر کرده که ردمی ای ۲ را در سه رنگ مشکی، آبی و سبز به‌نمایش می‌گذارد. این محصول که بدنه و فریم تماماً پلاستیکی دارد، از نظر ظاهری تفاوت زیادی با نسل قبلی خودش نخواهد داشت. البته گرچه قاب این گوشی پلاستیکی است، اما از نظر ظاهری به جنس چرمی شباهت دارد.

مشخصات فنی شیائومی ردمی A2

اما در کنار این تصاویر، به برخی از مشخصات فنی گوشی ارزان قیمت شیائومی نیز اشاره شده است. به‌طور مثال ما اکنون می‌دانیم که Redmi A2 از چیپست Helio G36 قدرت خواهد گرفت، از شبکه موبایل 5G پشتیبانی نمی‌کند و برای فناوری وای فای فقط از باند ۲.۴ گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کند. حتی قیمت این محصول هم مشخص شده و قرار است با مبلغ ۱۰۰ یورو وارد بازار اروپا شود.

در پشت قاب این گوشی دو دوربین تعبیه شده که یکی از آن‌ها ۸ مگاپیکسلی اصلی و دیگری ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق است. یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی را هم می‌توانید در جلوی قاب گوشی ببینید. نمایشگر آن ۵.۲ اینچی با رزولوشن حداقلی HD بوده و از یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد. شیائومی تصمیم گرفته برای پایین نگه داشتن قیمت گوشی جدید خودش، از یک پورت قدیمی microUSB برای شارژ استفاده کند. گرچه از یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیز برخوردار است.

شیائومی ردمی A2

ظرفیت رم گوشی شیائومی ردمی A2 برابر با ۲ گیگابایت و حافظه داخلی آن هم ۳۲ گیگابایت است. البته با یک کارت microSD امکان ارتقا حافظه داخلی این گوشی وجود دارد. ولی متأسفانه در این نسخه خبری از حسگر اثر انگشت نیست. چیزی که شاید همراه با نسخه ارتقا یافته‌تر ردمی +A2 به‌زودی در اختیار مشتریان قرار بگیرد. در نهایت هم باید به اجرای نسخه سبک اندروید ۱۳ به نام Android 13 Go Edition روی این گوشی اشاره کرد که تفاوت‌های چشمگیری با نسخه اصلی اندروید ۱۳ دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*